For / imod vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

HeXeri

Drømme skriver:

Hejsa

Jeg vil bare lige høre hvad folks mening er om vaccinationerne, som børnene skal have ?

Er der nogen, der har valgt dem fra og hvorfor ?

I kan desværre ikke skrive anonymt,men er der nogen, der alligevel har noget at fortælle om det, må I meget gerne skrive privat..

Ved godt den har været oppe før, det beklager jeg.

Der er intet reelt forskning der tyder på at konsekvenserne ved en vaccination er større end det de vaccineres imod. Mæslingevaccinen, der var under massiv mistanke, fandt men jo ud af at forskeren bag resultaten havde snydt. Om jeg stoler blindt på lægevidenskaben? Nej, men når vi har haft millionvis af unger igennem vores vaccinationsprogram og langt størstedelen har reageret efter hensigten ser jeg ingen grund til at holde min dreng ude af det.
Så han har fået samtlige af sine vaccinationer til tiden og det får han også fremover. Alternativet kan jeg slet ikke acceptere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

lycly

Uha sidst der var en sådanne debat der gik det vildt for sig

Men anyways, jeg vaccinerer min datter. Meget muligt at det kan have nogle bivirkninger, men tanken om de sygdomme hun kan få uden vaccinen skræmmer mig fra vid og sans - ingen bør udsættes for de sygdomme! Jeg vil ikke dømme nogen, men jeg må indrømme at jeg slet slet ikke forstår tankegangen hos dem der vælger vaccinerne fra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.