ÆL som gravilitets test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ville du tro på, at HVIS du tog en æl test og den var positiv at du var gravid??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

400 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej 

ville høre om nogle her inde har prøvet og

teste for gravilitet med en æl test? 

- har læst et sted at en æl test nemlig kan være mere følsom og virke hurtigere end en normal g-test?

AFSTEMNING 

OBS : ville du tro på, at HVIS du tog en æl test og den var positiv at du var gravid, selv om testen er meget utydlig, men at man bare kunne se 2 steger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej 

ville høre om nogle her inde har prøvet og

teste for gravilitet med en æl test? 

- har læst et sted at en æl test nemlig kan være mere følsom og virke hurtigere end en normal g-test?

AFSTEMNING 

OBS : ville du tro på, at HVIS du tog en æl test og den var positiv at du var gravid, selv om testen er meget utydlig, men at man bare kunne se 2 steger? 

Det er noget med, at æl-test godt kan krydsreagere med HCG. Men tror at test-stregen skal være bragende positiv før jeg ville håbe på noget. Man får vel nærmest altid to streger på en ÆL-test, så en utydlig streg, ville jeg ikke regne med. 

Held og lykke 

Anmeld

13. juni 2012

HeidiW86

Miss Church skriver:

Det er noget med, at æl-test godt kan krydsreagere med HCG. Men tror at test-stregen skal være bragende positiv før jeg ville håbe på noget. Man får vel nærmest altid to streger på en ÆL-test, så en utydlig streg, ville jeg ikke regne med. 

Held og lykke 

Jeg har svaret ja, men kun fordi jeg havde nogle clear Blue ÆL som jeg prøvede 1 uge efter jeg havde fundet ud af jeg var gravid og den vidste positiv!

Anmeld

13. juni 2012

Miss Church

HeidiW86 skriver:

Jeg har svaret ja, men kun fordi jeg havde nogle clear Blue ÆL som jeg prøvede 1 uge efter jeg havde fundet ud af jeg var gravid og den vidste positiv!

Tillykke!

Det bliver spændende at få hende ud 

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

har du et billede af den?

Anmeld

13. juni 2012

HeidiW86

Miss Church skriver:

Tillykke!

Det bliver spændende at få hende ud 

Mange tak! ja hun skulle gerne komme nu!

Anmeld

13. juni 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

har du et billede af den?

Nej desværre! Men det var dem med ansigt hvis der kom en var der ÆL og hvis der bare kom en O så var der ikke ÆL!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.