Suk... Mit stakkels lille myr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Vivian87

Puhh jeg sys det er hårdt at være mor lige nu! Aviaja vil INGENTING! Hun vil ikke sove, vil ikke spise, vil ikke lege... Hendes humør svinger HELE tiden! Hun græder det ene øjeblik og griner det næste når hun endelig sover græder hun i søvne hele tiden og er slet ikke til at trøste :-( brøds mig ikke om at se min lille mus sådan :-( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Vivian87

36 visninger og INGEN trøstende ord eller gode råd :-(

Anmeld

13. juni 2012

Madam Blå

Vivian87 skriver:

Puhh jeg sys det er hårdt at være mor lige nu! Aviaja vil INGENTING! Hun vil ikke sove, vil ikke spise, vil ikke lege... Hendes humør svinger HELE tiden! Hun græder det ene øjeblik og griner det næste når hun endelig sover græder hun i søvne hele tiden og er slet ikke til at trøste :-( brøds mig ikke om at se min lille mus sådan :-( 

Håber snart det går over! Det er hårdt i de perioder, hvor det er sådan. Man har så ondt af sin lille baby, samtidig med at det er dybt frustrerende, at intet man gør virker.

Er det måske et udviklingsspring? Eller tænder?

Anmeld

13. juni 2012

B&J

puhh håber snart det går over igen det er nemlig ikke spor sjovt

sender dig masser af krammer og håber hun snart bliver en glad lille myr igen

Anmeld

13. juni 2012

modesty

Det lyder meget som min dreng under tigerspring.  Hvor lang tid har det varet?

Anmeld

13. juni 2012

Janni.

Har desværre ingen gode råd. 

Føler med dig. Håber det snart ændrer sig igen. 

Anmeld

13. juni 2012

Bonde-liv

har du fået chekket hendes ører? det er et kendt problem hos små børn. ellers lyder det som et tigerspring og der skal man bare overleve. og giv masser af kærlighed, sov med hende eller gør det du føler hun trænger til. også selv om det ikke plejer at forgå sådan.

Anmeld

13. juni 2012

Savannah

Har ingen gode råd, men du skal lige have et
Det er altid hårdt når man ikke føler man kan gøre noget for de små! Man vil jo bare gerne at de er glade og tilfredse. Måske er det et tigerspring, har ikke selv børn så har ikke oplevet det på egen krop og hjerte

Anmeld

14. juni 2012

Vivian87

Madam Blå skriver:

Håber snart det går over! Det er hårdt i de perioder, hvor det er sådan. Man har så ondt af sin lille baby, samtidig med at det er dybt frustrerende, at intet man gør virker.

Er det måske et udviklingsspring? Eller tænder?

Jeg tror det er et udviklingsspring, da det passer med at kunne være 26 ugers tigerspringet..

Men GUD hvor er det hårdt at se hende sådan

Anmeld

14. juni 2012

Vivian87

B&J skriver:

puhh håber snart det går over igen det er nemlig ikke spor sjovt

sender dig masser af krammer og håber hun snart bliver en glad lille myr igen

Tusind tak for krammerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.