Hmm nu har jeg den sidste uge rendt på Hospitalet, pga. for højt blodtryk, som de tjekker. Det er kun mit blodtryk de andre ting de tjekker er fine, men idag sagde lægen at de ville sætte mig igang på søndag, hvis der ikke sker noget inden. Søndag er jeg 40+1.
Jordmoderen undersøgte mig idag, og intet var i gærde, men lægen syntes at jeg ligeså godt kunne få den der modningspille, som man normalt får første gang at igangsættelses dagen, for så havde jeg jo allerede fået den inden søndag hvis det var.
Uhhhh jeg ville bare så gerne gå igang af mig selv, men chancerne er vel ikke så store, når jordmoderen intet kunne mærke på mig.
Jeg lider jo af vaginisme (kramper i underlivet), så undersøgelsen var et enormt skridt for mig at overkomme, så erogså lidt stolt over mig selv. Det gjorde virkelig ondt, og hun måtte også stoppe, inden hun var helt oppe ved min livmoder, øv havde ellers håber hun kunne skubbe det hele lidt igang, men hun sagde at det hun havde været oppe ikke ville ændre noget

.
Ville egentlig ikke noget med dette andet end at komme ud med det. Hvis nogen har været i samme situation, hvor fødslen gik igang af sig selv, så skriv endelig, så jeg kan få lidt optimisme med på vejen om at fødslen måske kan nå at gå igang af sig selv inden søndag. Eller hvis nogen har en god ide til hvordan jeg får gang i fødslen bare sådan lige af mig selv :-)
Anmeld