Slankemidler..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2009

Guldet

Nu når vi allerede snakker om denne slankepille i et andet indlæg..

Bliver jeg lidt nysgerrig.. og tænker er der nogen der har prøvet noget af alle de forskellige slanke midler på marked??
Har det virket??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Tina2

Jeg har prøvet 2 slags slankepiller og begge slags har virket. Har ikke prøvet pulverkure....
Har aldrig været overvægtig men har brugt dem til lige at komme igang, så har aldrig taget fuld dosis.... Prøvede Letigen da de var fremme (er de ikke mere) og en anden slags pille som virker på samme måde....
Har ALDRIG taget for meget eller bare de tre man sku tage om dagen.

Min veninde tog engang 10 på en dag..... :-( Brækkede sig i vildskab og så gjorde hun ikke det mere

Anmeld

28. april 2009

Guldet

Var der slet ikke nogen bivirkninger ved det??

Anmeld

28. april 2009

Guldet

Jeg har selv aldrig prøvet nogle af de forskellige midler.. Tror mest det er fordi jeg er bange får hvordan ens krop vil reagere.. ! Men har tit haft lyst tii at prøve, men har ikke turde!

Anmeld

28. april 2009

Tina2

Fik lidt hjertebanken 20 min efter indtagelse men intet generende... Tog kun en om dagen, for der var jo koffein og effedrin i og tog jeg for sent på dagen ku jeg ikke sove. Så tog om formiddagen. Ellers har jeg ingen bivirkninger haft.
Men altsåm ved så ikke om der er flere ved at tage fuld dosis (3 stk pr dag)

Anmeld

28. april 2009

Honningblomst

Jeg har prøvet de der piller som nu kommer uden recept, men for mig virkede de ikke. Det der har virket her har været motivation og viljestyrke.
Knus Eva..

Anmeld

28. april 2009

Nanna1985

Jeg kender RIGTIg meget til alle mulige slankepiller.. Skriv en privat besked, så svare jeg gerne på spørgsmål omkring slankepiller...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.