Igår var vi til den allersidste undersøgelse på Næstved sygehus. Det var den korrigerede 1 års undersøgelse og nu er Lisa altså helt afsluttet og ganske "normal"

Alt var som det skulle være. Hun er alderssvarende i sin udvikling og kan alt det, et barn på hendes alder skal kunne.
For mig var det en stort dag. Da vi blev udskrevet i sin tid, var det med 3 kontroldatoer i lommen og denne her var den sidste. I mellemtiden er alle de andre ting blevet afsluttet, både med fys, audiologisk osv. Så denne her var virkelig en dato der lukkede et rigtig ærgeligt kapitel i mit liv.
Selvom jeg godt ved at der stadig er masser af ting der kan vise sig senere hen, så var det nu alligevel skønt at høre, at alt er som det skal være. Hun fik lavet et EKG bare for en sikkerheds skyld, men lægen sagde at han blot regnede med at ringe til os og sige at alt er fint.
Det bedste af det hele var at den læge der lavede undersøgelsen, var den læge som viste os rundt og forklarede os en masse på Neo dengang jeg stadig var gravid. Det var en fin måde at slutte "ringen" på...
Ville egentlig bare lige dele min glæde med jer

God "kampdag"
Anmeld