lailamik skriver:
Ja som overskriften siger det, så hvordan går det?
Tiden flyver jo afsted, og jeg har slet ikke været så meget online, så jeg ville lige høre jer ad, hvordan det går med jeres Marts babyer
er de begyndt at rulle, smile, grine osv?
Ádam vugger hver gang han ligger nede på ryggen, kommer dog ikke rundt.. øjj han kan blive vred
Grinet har han gjort et par gange, men som om han ikke rigtigt kan finde ud af få lyde ud når han smiler
nåå ja så er han også blevet så god til at ligge på maven, og holde hovede op
- men kun i kort tid, da han hurtigt kommer til at kede sig
såå ..hvad med jeres?
Nina fra 15. marts er simpelthen bare dejlig 
hun er lidt reserveret og observerende til hun lige har godkendt folk og derefter får de masser af smil, snak, pludren og kærlighed
Hun er dog en anelse sensitiv, så hun kan være svær at få til at spise hvis hun er træt + sove hvis hun er sulten 
Hun er en lille nips på 5 kg men hun er virkelig sej til at ligge på maven og løfte hovedet - hun kan sagtens ligge der i 20 min helt selv og bare hygge
Hun har trillet 4 gange til højre - og det virkede lidt sådan 'tilfældigt' alle gangene 
vi må lige få lavet en dejlig lang billedtråd af alle marts-babyerne også 
Men mon ikke Adam snart både ruller og triller og holder hovedet godt
det går jo bare så uforståeligt og ubegribeligt stærkt lige nu 
Men jeg ELSKER at hun nu har en alder hvor vi har kontakt og tilnærmelsesvis kan kommunikere (omend lidt primitivt) - så savner egentlig ikke da hun var helt spæd, da hun bare er så meget mere vores Nina nu hvor hendes personlighed skinner igennem 
Anmeld