frysemad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2009

SaNiNa

Der er jo efterhånden ikke så længe til jeg skal føde, og vi har snakket om at have noget mad i fryseren som var let at tage op, når lillemande nu kom med hjem bare til de første par dag, men for det ikke skal blive for ens formet, vil jeg da lige hører hvad i lavede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Valle81

God ide at fryse noget ned, og noget der er nemt at tilberede og ikke kræver så meget andet:0) Ensformigt eller ej, så er det meget praktisk, for det er altså slet ikke hverdag man overhovet når at spise sin mad. Bedst som man har sat sig og er død sulten, så ska lder ammes eller andet, og så vender man tilbage til kold mad:0)

Jeg ville fryse ned, og ensformigt, det tror jeg slet ikke du når at tænke på, når tiden er der:0) Jeg havde desværre ikke selv gjort det, men vill ønske jeg havde:0)

Anmeld

28. april 2009

GryDia

Jeg havde ikke lavet noget at fryse ned. Men har da et par forslag

Lasagne
Kødsovs
kartoffelmos
fløde kartofler
frikadeller
alt muligt sammenkogt

Anmeld

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Suppe er godt i fryseren...lav en kæmpe spand og frys det ned i portioner i fryseposer! så er det nemt at tage op til dem der skal spise, lidt vand i gryden, så passer det stort set sig selv

Anmeld

28. april 2009

fam.4xc

ville blot lave som jeg gør nu.... fryser alle rester ned og ofte er det til en dag mere med lidt nyt tilbehør til eller feks en rest kødsovs til en pizza eller pita brød...

Anmeld

28. april 2009

ann-kristina

Hej
Her laver vi mad til fryseren, så hænger hverdagen meget bedre sammen. Her laver vi

fiskelasagne
lasagne
kødboller i kogevandet (til boller i karry, som så tager 10 min at lave)
frikadeller
kyllingefrikadeller
kødsauce
gryderet
pizzaeer (har en gang lavet 16 pizzaer på en gang til fryseren...)

Anmeld

28. april 2009

Cris

Jeg var i min lille la-la verden og havde ikke tænkt så meget på mad, men ja, det vil jeg anbefale. Det vil jeg gør nu med nr2. Fastisk har vi gjorde det meget tit hos min mor. Min søster, når hun laver mad, hun mener det alvorligt. Alle fire ilde bliver brugt og der kommer flere retter ud af det. Hun fryser hele tiden noget, så nogle gange om morgenen tager hun noget ud fra fryseren og stiller det på køkkenbordet og om aftenen, nå de kommer hjem så skal det bare varmes... Vi har gjord meget tit, at vi frysede halv færdig mad. Ligesom hakkede ting, dej og så nogle ting. Men nu glæder jeg mig til at købe et nyt køleskab med en ordenlig fryser, for vores er meget lille og hurtigt bliver fyldt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.