Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mortil2tiloktober skriver: Wuhuuuuuu - Jeg har nemlig været til MD scanning idag og alt var bare i den skønneste orden , den lille i maven var bare sååååå fin og skide aktiv .. Og kønnet , heeeh det må i vente med at høre til den dag jeg har født Ih hvor jeg glæder mig til om små 19 uger
Wuhuuuuuu - Jeg har nemlig været til MD scanning idag og alt var bare i den skønneste orden , den lille i maven var bare sååååå fin og skide aktiv .. Og kønnet , heeeh det må i vente med at høre til den dag jeg har født Ih hvor jeg glæder mig til om små 19 uger
Hvor dejligt at alt var som det skulle være Spændende hvad der gemmer sig i maven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dorte S. skriver: Hvor dejligt at alt var som det skulle være Spændende hvad der gemmer sig i maven
michelledam skriver: JJadDeDetddiUhhhh hvor er det bare spændende. Og dejligt at alt er den fineste orden.
JJadDeDetddiUhhhh hvor er det bare spændende. Og dejligt at alt er den fineste orden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128