Nogle der kender en grillmester (Helstegt pattegris)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

onlyme

Mor og meget mere skriver:

Men svinet har hun jo. 

Nå for den fik jeg ikke med,. Men de kører også ud og paterer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Silas&Mille skriver:

det er nemlig det han er  

Han skal lave alt maden til vores datters barnedåb her den 24. juni og der skal vi nemlig have helstegt pattegris og salat buffet

Han har været vores "familieslagter" i mange år - og så er det en supergod og billig biks, han har der ude på Lars Tyndskids mark. 

Anmeld

13. juni 2012

Silas&Mille

Han har været vores "familieslagter" i mange år - og så er det en supergod og billig biks, han har der ude på Lars Tyndskids mark. 

Det samme har han været for os 
Brugte ham også rigtig meget da han havde Mindets Slagter i Skanderborg (tror nok det var det den hed).

mine forældre har selv svineproduktion, så der liver lige sendt et svin afsted og så slagter han det og kommer og steger det

Det bliver SÅ godt og vi kommer til at have mad i flere dage efter, for der mangler ALDRIG noget når han laver buffet

Anmeld

13. juni 2012

Mor og meget mere

Silas&Mille skriver:

Det samme har han været for os 
Brugte ham også rigtig meget da han havde Mindets Slagter i Skanderborg (tror nok det var det den hed).

mine forældre har selv svineproduktion, så der liver lige sendt et svin afsted og så slagter han det og kommer og steger det

Det bliver SÅ godt og vi kommer til at have mad i flere dage efter, for der mangler ALDRIG noget når han laver buffet

Bor du i området, hvis jeg må have lov at spørge? 

Anmeld

13. juni 2012

MortilElias2010

Jeg skal lige spørge manden, vi havde een ude ved vores bryllup med helstegt pattegris og det hele.. Han kostede 3000,- med det hele! Han var enormt sød og maden blev enormt lækkert og han var bare et hit altså! Vi bestiller ham ihvertfald igen!  Jeg kan bare ikke huske hvad han hedder... Bent fra 7160 Tørring! Kan finde nummeret til ham senere  Manden ser bold 

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg skal lige spørge manden, vi havde een ude ved vores bryllup med helstegt pattegris og det hele.. Han kostede 3000,- med det hele! Han var enormt sød og maden blev enormt lækkert og han var bare et hit altså! Vi bestiller ham ihvertfald igen!  Jeg kan bare ikke huske hvad han hedder... Bent fra 7160 Tørring! Kan finde nummeret til ham senere  Manden ser bold 

Hvor mange var der mad til?

Vi har dog grisene, men man ku da nok ringe og spørge om han blot vil ta ud og tilberede dem og skære, tror du ik?

Anmeld

13. juni 2012

Silas&Mille

Bor du i området, hvis jeg må have lov at spørge? 

Jeps... 

Jeg er opvokset i en lille landsby få kilometer uden for Skanderborg og bor nu i Skanderborg (Øst)

Anmeld

13. juni 2012

Mor og meget mere

Silas&Mille skriver:

Jeps... 

Jeg er opvokset i en lille landsby få kilometer uden for Skanderborg og bor nu i Skanderborg (Øst)

Også jeg - altså opvokset i lillebitte landsby uden for Skb. Hvad hedder "din"? 

Anmeld

14. juni 2012

Silas&Mille

Også jeg - altså opvokset i lillebitte landsby uden for Skb. Hvad hedder "din"? 

hi hi... sender lige PB

Anmeld

14. juni 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hvor mange var der mad til?

Vi har dog grisene, men man ku da nok ringe og spørge om han blot vil ta ud og tilberede dem og skære, tror du ik?

Vi var ca. 70 

Jo det mente manden nok man kunne, ringe og spørge. Kunne ikke se hvorfor han ikke ville det, set bort fra at han kan være booket selvfølgelig 

Har ikke nummeret endnu, men skal nok få det skrevet ned til i aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.