kan man bløde uden betydning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

kbh-tøs

I den korte tid jeg har været gravid har jeg 2 gange haft stærke smerter og blødt friskt blod.

den første gang fik jeg taget nye blodprøver og mit hcg tal var stadig højt.

Fik ondt og blødte i går, har stadig ondt her til morgen, så skal lige en tur på hvidovre, og tjekkes om de to små stadig er der.

Men underligt, hvis det er som det skal være? hvad kan det så betyde? skal jeg sygemeldes?

nogen erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

FruK

Jeg kan i hvert fald huske at jeg, da jeg ventede min søn, blødte et par gange.
Jeg kan ikke huske, hvornår det var - det er for mange år siden.

Min veninde har også termin i januar 2013, og hun var til scanning forleden, fordi hun havde blødt. Der var intet galt, og hvorfor hun har blødt kunne de ikke sige - men der var i hvert fald stadig en fin lille bebs!

Håber alt er ok med dine.

Anmeld

14. juni 2012

Lillechika

hejsa.

ja jeg har også prøvet det 2 gange i denne graviditet og begge gange blev jeg scannet og den bette har det godt, jeg går stadig og bløder ind imellem, men de ved ikke hvorfor så nu skal jeg til læge i morgen og snakke om en sygmeldelse pga blødning og meget fortidligt bækkenløsning

Håber for dig at dine små er ok

Anmeld

14. juni 2012

FruK

kbh-tøs skriver:

I den korte tid jeg har været gravid har jeg 2 gange haft stærke smerter og blødt friskt blod.

den første gang fik jeg taget nye blodprøver og mit hcg tal var stadig højt.

Fik ondt og blødte i går, har stadig ondt her til morgen, så skal lige en tur på hvidovre, og tjekkes om de to små stadig er der.

Men underligt, hvis det er som det skal være? hvad kan det så betyde? skal jeg sygemeldes?

nogen erfaringer?

Hvordan gik det? 

Håber alt er ok. 

Anmeld

14. juni 2012

kbh-tøs

Det gik helt fint.

De har begge det helt fint, lægen kunne ikke svare på hvorfor og jeg blev i dag tjekket for blærebetændelse og der var heller ikke noget.

Så, det forbliver et mysterie, men fedt at jeg kommer til tjek så tidligt, selvom lægen på Hvidovre, var lidt nedladende og kommenterede at det altså er normalt at have lidt murren i maven.......

ÅÅÅHHH de hormoner, skulle lige synke mundvandet igen for at undgå at fortælle hende at jeg i hvertfald godt kender forskel på murren og stærke smerter..... hehe 

Blev i forbindelse med journaloptagelse på riget, tjekket af en fødselslæge og han scannede også og sagde at der mpske lå en lille blodansamling, som måske var skyld i blødningerne.

Håber alle har det godt 

Anmeld

14. juni 2012

FruK

Hvor dejligt!! 

Jeg har også været til akut scanning i dag, fordi jeg blødte ret meget i går og havde smerter - og der så alt heldigvis også fint ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.