Skriver på som den første..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

Slettet

Jeg hedder Annie og er 27 år, jeg læser til socialrådgiver på Aalborg universitet. Jeg har Eva på 5 år og Janus på 3 år (deres far er desværre død) og så er jeg forlovet med Thomas som bor i Viborg, jeg har to dejlige bonusdrenge på 3 og 6 år..
Hmm hvad mere? Jow jeg bor i Visse, en lille by i Aalborg s.ø. nær Gug..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Jules

Swips.. skriver:

Jeg hedder Annie og er 27 år, jeg læser til socialrådgiver på Aalborg universitet. Jeg har Eva på 5 år og Janus på 3 år (deres far er desværre død) og så er jeg forlovet med Thomas som bor i Viborg, jeg har to dejlige bonusdrenge på 3 og 6 år..
Hmm hvad mere? Jow jeg bor i Visse, en lille by i Aalborg s.ø. nær Gug..

Hvornår er du færdig ude på uni?
Jeg håber på at starte på udannelsen om 2 1/2 år hvis vi skal have en bebs mere

Anmeld

8. oktober 2009

Heidibj88

Halløj.
hedder Heidi og er alene med min søn på 16 mdr

Anmeld

8. oktober 2009

Ayasmor

MonicaM skriver:

Synes bare vi skal tage nordjylland

Men jeg hedder Monica, og er mor til Claudia på 3 år (hun er et valentines barn)

Normalt kommer jeg fra Aalborg (Gug) men bor nu lidt mere nord på i Vrå (imellem Brønderslev og Hjørring) sammen med Claudia og hendes far.

hvor skægt.. I den lille flække bor min far og bonusmor.. hyggeligt lille sted

Anmeld

27. november 2009

Annette

Hej
Jeg hedder Annette og er alene mor til Oliver på 5½.
Vi bor i en lille by der hedder Agersted, nor for Dronninglund, hvis nogen ved hvor det er :0)

Anmeld

27. november 2009

Maiken85

ved ikke om brovst passer ind her...

men men men, et eller andet sted må det da høre under

Jeg er 24år, og er lige blevet mor til min overskønne dreng, Malik, den 21. oktober i år jeg er ikke sammen med faren men kommer nok heller ikke til det... passer mig fint for han er ikke ligefem det man kalder "kæreste-materiale"

Anmeld

27. november 2009

Lærke90

Dette må da være her jeg høre til også

Jeg bor i aalborg øst sammen med min forlovede og vi venter vores første barn (termin den 13 december)

Lærke 37+5

Anmeld

27. november 2009

moller84

Pernille... Bor i Hjørring, med min datter Emilia (3 måneder) og min kæreste Claus.

Jeg er tilflytter fra Sjælland.

Anmeld

19. april 2010

Patrick07

Hej Alle sammen.

Så lige der var en gruppe fra Aalborg her, så den hopper jeg lige på.

Er helt ny herinde men jeg hedder Kristina og jeg bor sammen med min forlovede i Aalborg Øst vi har Patrick på 2 år - snart 3.. også venter vi en lille ny d. 4 Oktober

Anmeld

19. april 2010

Bavianis

Hej med Jer!

Jeg er godt nok ikke gravid, da jeg desværre har født for tidligt. Men jeg er klar på at mødes med nogle af Jer!

Jeg hedder Susanne, og har boet i Vestbyen i Aalborg, derefter i Vester Hassing, og nu bor jeg 30 km syd for Aalborg, i en lille flække der hedder Byrsted sammen med min kæreste. Om et par mdr går vi igang igen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.