Hvad spiser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

LEJ

Jeg synes det er så svært og finde ud af, hvad en gravid må spiser og hvad hun ikke må spise.  

Har i ændret jeres kostvaner nu, hvor i er blevet gravide? -Eller spiser i ligesom før?

Knus Line.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

kbh-tøs

spiser som jeg plejer, dog ikke så meget rovfisk. ellers fokuserer jeg nok på at få lidt flere grøntsager end ellers.

vi må ikke spise bløde oste, hvis de ikke er pasturiseret, men det er vist et krav for danske oste. det kan du læse bagpå.

sushi skal være frosset i min. 24 timer ved x antal grader, men det er jo også et krav i dk på rest. så køb fra et sted med styr på det eller vælg vegetar sushi

Anmeld

14. juni 2012

LEJ

tak for dit svar. Jeg synes bare der er så meget steder,hvor de forbyder det ene og et andet sted siger de man gerne må. Ved du om man må spiser mad fra koncerves. Så som markral i tomat?

Anmeld

17. juni 2012

LauraL

Lineengberg skriver:

Jeg synes det er så svært og finde ud af, hvad en gravid må spiser og hvad hun ikke må spise.  

Har i ændret jeres kostvaner nu, hvor i er blevet gravide? -Eller spiser i ligesom før?

Knus Line.

Hejsa...
Jeg er i 7+5 så er også ny gravid...
Jeg lever som normalt... Tænker over ikke at drikke light sodavand, men ellers har jeg ikk ændret så meget... Spiser kun tun en sjældent gang imellem så ikk de store forandringer der...
Og ja så er alkohol jo bandlyst i min verden...

Kh Laura

Anmeld

21. juni 2012

Missq4

jeg er en stor pige så jeg prøver så vidt at holde mig fra det usunde det kan til tider være svært hehe men jeg kommer ikke smør på mit brød mere og jeg drikker næsten ikke sodavand men ellers spiser jeg som jeg plejer bare mere ofte for eller for jeg det rigtig skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.