når man har termin midt februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvad skal baby så have af overtøj??

Jeg tænker om en fleecedragt fra eksempelvis molo ikke er fin nok?? Eller skal man ud og have en rigtig flyverdragt (synes måske det er lidt voldsomt til en nyfødt), tænker at så meget komme vi jo ikke til at være ude med baby når den er så lille og ny.. Det vil jo bare være til at skulle hjem fra sygehuset, og så noget den skal have på når det store barn skal køres i børnehave..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville bare købe en fleecedrgt og ikke en flyverdragt. De ligger jo godt pakket ind i barnevognen evt. i en lift eller kørerpose.

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville bare købe en fleecedrgt og ikke en flyverdragt. De ligger jo godt pakket ind i barnevognen evt. i en lift eller kørerpose.

ved ikke hvor meget vi kommer til at lufte barnevognen allerede i februar, men den skal jo også have lidt på når vi kører bil..

Rart at se jeg ikke er helt galt på den når jeg tænker en fleecedragt..
Det er ldit svært at bedømme synes jeg når den store er forårsbarn, der kunne jeg bedre vurdere at der nok bare skulle en god varm jakke til og så en fleecedragt til de kolde dage..

Anmeld

13. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg tænker om en fleecedragt fra eksempelvis molo ikke er fin nok?? Eller skal man ud og have en rigtig flyverdragt (synes måske det er lidt voldsomt til en nyfødt), tænker at så meget komme vi jo ikke til at være ude med baby når den er så lille og ny.. Det vil jo bare være til at skulle hjem fra sygehuset, og så noget den skal have på når det store barn skal køres i børnehave..

Min datter er fra okt 10 og da hun var en måned kom det mega meget sne, og hun sov ude o en heldragt fleece fra HM.

Anmeld

13. juni 2012

Kløver

Jeg fik min søn 30 januar, Og har ikke brugt flyverdragt det første år, kan dog anbefale en bløddragt, mendet behøver bestemt ikke være mærke, for man får den næsten ikke brugt, de få gange man skal ud inden de er oppe i næste størrelse, i størrelsen efter kan jeg anbefale en dragt i uld, man kan få nogle rigtig lækre i bla føtex i merino uld

Og tillykke med spiren

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg fik min søn 30 januar, Og har ikke brugt flyverdragt det første år, kan dog anbefale en bløddragt, mendet behøver bestemt ikke være mærke, for man får den næsten ikke brugt, de få gange man skal ud inden de er oppe i næste størrelse, i størrelsen efter kan jeg anbefale en dragt i uld, man kan få nogle rigtig lækre i bla føtex i merino uld

Og tillykke med spiren

Havde tænkt mig at købe den lidt for stor, så den ikke bare blev vokset ud af med det samme..

Var bare i tvivl om den ville være varm nok..

Anmeld

13. juni 2012

lilledittemor

Vores datter er fra december.
Når vi var ude med hende, så lå hun i sin lammeskind, med uld bukser, en lidt tyk trøje med lynlås og hætte, hue og (nogle gange) Melton futter.
Hun var dejlig varm

Husk at de er jo pakket godt ind i dyne osv.
Og det blæser jo ikke inde i barnevognen

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Vores datter er fra december.
Når vi var ude med hende, så lå hun i sin lammeskind, med uld bukser, en lidt tyk trøje med lynlås og hætte, hue og (nogle gange) Melton futter.
Hun var dejlig varm

Husk at de er jo pakket godt ind i dyne osv.
Og det blæser jo ikke inde i barnevognen

jaa, tror os den bliver varm nok.. så skal vi bare finde ud af hvad farve dragten skal være i..

Anmeld

13. juni 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

mine de to første er fra d 4 og 10 marts 07/10 der var stadig lidt køligt ude men de fik fleecedragter på. den i maven skal komme midt i dec så det bliver flyverdragt

knus

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

mine de to første er fra d 4 og 10 marts 07/10 der var stadig lidt køligt ude men de fik fleecedragter på. den i maven skal komme midt i dec så det bliver flyverdragt

knus

men en fleece er varm nok midt februar??

vi kommer jo ikke rigtig til at bevæge os udenfor før vi kommer tæt på marts..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.