Undehakkere og sokker pakket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

LotusCPH

NÅR MANDENS
Undehakkere og sokker pakket er det så et tegn på der er noget på færde snart? 

Sokkerne lå pænt foldet sammen med underhakkerne i vores taske til sygehuset - Den taske med guf og div. i. Den anden med tøj og praktisk er allerede i bilen med autostolen. 

Har haft smerter hele natten uden manden så meget som lige viste sit kærlige jeg - imorges var jeg self. oppe inden manden og ja dér kunne han se der var noget igang. Lidt efter ser jeg tasken har fået en lille top på med underdrenge og sokker  

Ka ik la vær at muntre mig lidt over det *G* Utroligt han ka tage det så roligt når det står på - og når det så er stilnet af - så kommer mærkværdighederne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

M&R

Ha det er da for sødt:-):-)

Anmeld

13. juni 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

NÅR MANDENS

Sokkerne lå pænt foldet sammen med underhakkerne i vores taske til sygehuset - Den taske med guf og div. i. Den anden med tøj og praktisk er allerede i bilen med autostolen. 

Har haft smerter hele natten uden manden så meget som lige viste sit kærlige jeg - imorges var jeg self. oppe inden manden og ja dér kunne han se der var noget igang. Lidt efter ser jeg tasken har fået en lille top på med underdrenge og sokker  

Ka ik la vær at muntre mig lidt over det *G* Utroligt han ka tage det så roligt når det står på - og når det så er stilnet af - så kommer mærkværdighederne

ha ha ha........ tager du ammepude med på sygehuset???

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Ha det er da for sødt:-):-)

ja det er da lidt  - bliver da helt forelsket igen *GGGGG* Så er det oki han bare sov endnu en nat væk mens jeg havde smerter *G* utroligt han ka

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

ha ha ha........ tager du ammepude med på sygehuset???

yes det gør jeg - så jeg ka vænne mig til den og den ka komme i brug med med det samme -  

Anmeld

13. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

ja det er da lidt  - bliver da helt forelsket igen *GGGGG* Så er det oki han bare sov endnu en nat væk mens jeg havde smerter *G* utroligt han ka

Tror det er den evne mænd har:-) han skal jo være frisk så han kan hjælpe dig når du blir udkørt:-) her hjenme har han slet ikke tænkt pp at pakke noget men han tror tilgængæld at hver gang jeg har det mindste ondt så skal vi køre:-) he he meget sødt:-)

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Tror det er den evne mænd har:-) han skal jo være frisk så han kan hjælpe dig når du blir udkørt:-) her hjenme har han slet ikke tænkt pp at pakke noget men han tror tilgængæld at hver gang jeg har det mindste ondt så skal vi køre:-) he he meget sødt:-)

Altså jeg havde faktisk også helt glemt han sku ha noget med - tænkte kun på det til den lille og de ting vi sku ha med som bogen, og gipsstøbningssættet - og tøj til mig selv - Så blev helt overrasket over han også sku ha noget med *G* Men ja det er nok hans måde at gøre sig klar på - 

Haha ja ka lige forestille mig din mand - hvordan hanvimser omkring når det er Men det er nok heller ik helt nemt, når de er lit på sidelinien - de ved jo ik hvornår det er alvorligt eller opvarmningen

Anmeld

13. juni 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Altså jeg havde faktisk også helt glemt han sku ha noget med - tænkte kun på det til den lille og de ting vi sku ha med som bogen, og gipsstøbningssættet - og tøj til mig selv - Så blev helt overrasket over han også sku ha noget med *G* Men ja det er nok hans måde at gøre sig klar på - 

Haha ja ka lige forestille mig din mand - hvordan hanvimser omkring når det er Men det er nok heller ik helt nemt, når de er lit på sidelinien - de ved jo ik hvornår det er alvorligt eller opvarmningen

Ha ha og så er det fedeste jo at han vælger at pakke sokker og underhakker.. så kan han godt klare sig:-) he he det er for djovt .. ej troede kun det var mig der havde pakket bog og aftryks ting.. dejligt at jeg ik er den eneste:-):-)

amen ddt er som om at han fryser helt når det er og så står han på firspring klar til at løbe ud i bilen:-) og det er hver gang også selvom jeg har forklaret ham at sådan er det ikke:-)

Anmeld

13. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

NÅR MANDENS

Hvor hyggeligt!

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

Hahahaha hvor fedt....
Ja her satser jeg jo på at manden og jeg lige kan pakke tasken inden vi skal ud af døren..
Det er kun ting til lillemanden der pakket.. Sidder i skrivende stund og overvejer om jeg skal pakke nu hehe.. Men ja, nu ligger jeg på sofaen i stedet med en maaaaaasse plukkeveer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.