Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Halløj - skal man melde sig et bestemt sted ?
Ahaa.. nu så jeg hvor- tænkt det har jeg slet ikke set før.. men jeg kan kun vælge at jeg har et barn fra 1990 ?
Asti83 skriver: Ahaa.. nu så jeg hvor- tænkt det har jeg slet ikke set før.. men jeg kan kun vælge at jeg har et barn fra 1990 ?
KarinaBF skriver: Hej AllesammenJeg hedder Karina og har lige meldt mig ind i denne gruppejeg her termin den 6 december 2012 med mit tredje barn :-)Kiggede lige medlemslisten er der virkelig kun en medlem her inde iDecember 2012 ?? Karina
Hej AllesammenJeg hedder Karina og har lige meldt mig ind i denne gruppejeg her termin den 6 december 2012 med mit tredje barn :-)Kiggede lige medlemslisten er der virkelig kun en medlem her inde iDecember 2012 ?? Karina
Hej og velkommen til
Jeg havde slet ikke set at man kunne melde sig til gruppen, men nu er det gjort
Så fik jeg også lige meldt mig ind i gruppen
sejt _ så er jeg også medlem nu
Miss BananaHammock skriver: Du skal oprette dit kommende barn under din profil - så tror jeg også du kan vælge ham/hende istedet Jeg kunne ihvertfald vælge den terminsdato der står under min profil.
Du skal oprette dit kommende barn under din profil - så tror jeg også du kan vælge ham/hende istedet Jeg kunne ihvertfald vælge den terminsdato der står under min profil.
Steinbrenner skriver: Hej og velkommen til Jeg havde slet ikke set at man kunne melde sig til gruppen, men nu er det gjort
MLT skriver: Så fik jeg også lige meldt mig ind i gruppen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128