Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal ud og hente den i butikken, men ved I om den kan ligge i en alm. bil? Selvfølgelig skilt ad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SukkerDronning skriver: Vi skal ud og hente den i butikken, men ved I om den kan ligge i en alm. bil? Selvfølgelig skilt ad
Jeg havde den i min Clio, da jeg købte den Kassen kunne sagtens være der
Baagøe skriver: Jeg havde den i min Clio, da jeg købte den Kassen kunne sagtens være der
Fedt! Tusind tak, var det Kili eller Juno? Ændre det egentlig noget, de ligner jo hinanden i form osv.
Vi skal nemlig hente Kili. Hvis det var en Kili, kom den så i tyve forskellige papkasser?
trunte89 skriver: Vi kunne lige med nød og næppe have den i vores lille kia picanto.Mener, at tingene blev taget u af kasserne, og så måtte jeg først ind på bagsædet, og så blev der ellers læsset ind.
Vi kunne lige med nød og næppe have den i vores lille kia picanto.Mener, at tingene blev taget u af kasserne, og så måtte jeg først ind på bagsædet, og så blev der ellers læsset ind.
Haha, ej nu bliver jeg alligevel lidt nervøs Vi har jo en autostol og vi er nødt til at tage Kaya med
SukkerDronning skriver: Haha, ej nu bliver jeg alligevel lidt nervøs Vi har jo en autostol og vi er nødt til at tage Kaya med
Fedt! Tusind tak, var det Kili eller Juno? Ændre det egentlig noget, de ligner jo hinanden i form osv. Vi skal nemlig hente Kili. Hvis det var en Kili, kom den så i tyve forskellige papkasser?
Det var Kili! Som lå i én kasse den er lidt bredere end Juno
trunte89 skriver: Vi havde også vores datter med, men hun fik forsædet, og så tog jeg bagsædet. Det gik lige!
Vi havde også vores datter med, men hun fik forsædet, og så tog jeg bagsædet. Det gik lige!
Okay, jeg tror vi må satså
Baagøe skriver: Det var Kili! Som lå i én kasse den er lidt bredere end Juno
Lå den også i din bil i kassen?
SukkerDronning skriver: Lå den også i din bil i kassen?
Ja, den kunne lige kiles ind bag forsæderne Hentede den selv, da den ikke er tung
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128