hjælpe pige :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

snart mor til 2

hej piger jeg vil høre jer om nogen jeg er 35+3 henne i dag og mine verr der helde tide og har åben mig 1 en halv cm skal man så vente med og få ham ud nu eller skal man vente let i nu  

og vis det er ok med jer hvordan skal vi så gør nogen sige vi skal ha sex og nogen siger gå en tur eller gå op og ned af trapper så vil høre jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

MortilElias2010

snart mor til 2 skriver:

hej piger jeg vil høre jer om nogen jeg er 35+3 henne i dag og mine verr der helde tide og har åben mig 1 en halv cm skal man så vente med og få ham ud nu eller skal man vente let i nu  

og vis det er ok med jer hvordan skal vi så gør nogen sige vi skal ha sex og nogen siger gå en tur eller gå op og ned af trapper så vil høre jer

Ring til fødegangen 

Anmeld

12. juni 2012

Madam Blå

snart mor til 2 skriver:

Ring til fødegangen, hvis du har veer. Det er jo for tidligt for den lille at komme ud nu. Håber der går en måneds tid endnu før du føder

Anmeld

12. juni 2012

snart mor til 2

det har vi de sige jeg skal tag nogen pille også salp af de kan ikke gør nogen får jeg bløde eller mit vand er gåt det fik vi og vide i går 

Anmeld

12. juni 2012

morethanperfect

snart mor til 2 skriver:

Forhod dig i ro ..

Der er vel ingen der ønsker at føde for tidligt ? 

Anmeld

12. juni 2012

snart mor til 2

nr 1 hun kom 3 uger før tid og skal føde den 14.7 men nu får vi og se 

Anmeld

12. juni 2012

morethanperfect

snart mor til 2 skriver:

nr 1 hun kom 3 uger før tid og skal føde den 14.7 men nu får vi og se 

Ja , men det er vel ikke ensbetydende med du også skal føde nr. 2 for tidligt ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.