Hvor langt er jeg så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej hej med jer

Jeg er på 25. dagen i min cyklus. Min cyklus er normalt 30 dage. Altså tester jeg jo først på dag 30 og ikke 28, som mange andre. Men er jeg så ikke længere end 4+0, hvis jeg nu er gravid? Altså 4+2? 

Ikke at det gør den store forskel, men så kan jeg vel i teorien teste 2 dage før forventet mens? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Jenie

Der ligger en terminsberegner herinde på side, prøv den den fortæller også hvor langt du er

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Jenie skriver:

Der ligger en terminsberegner herinde på side, prøv den den fortæller også hvor langt du er

Nårh ja :p Tak for det 

Anmeld

12. juni 2012

Ka+Ma=Be

Hej hej med jer

Jeg er på 25. dagen i min cyklus. Min cyklus er normalt 30 dage. Altså tester jeg jo først på dag 30 og ikke 28, som mange andre. Men er jeg så ikke længere end 4+0, hvis jeg nu er gravid? Altså 4+2? 

Ikke at det gør den store forskel, men så kan jeg vel i teorien teste 2 dage før forventet mens? 

Både og Jeg kan følge din logik, men det kommer helt an på, hvornår din ægløsning ligger i din cyklus.

Jeg havde ægløsning på 17 dagen (ca) og testede svagt positiv dagen efter forventet mens (min cyklus var også 30 dage)

Hvis du har tidlig ægløsning, jo, så vil du muligvis kunne teste tidligere.

Terminsberegneren tæller fra sidste mens første dag - så den vil nok sige 4+2.

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Både og Jeg kan følge din logik, men det kommer helt an på, hvornår din ægløsning ligger i din cyklus.

Jeg havde ægløsning på 17 dagen (ca) og testede svagt positiv dagen efter forventet mens (min cyklus var også 30 dage)

Hvis du har tidlig ægløsning, jo, så vil du muligvis kunne teste tidligere.

Terminsberegneren tæller fra sidste mens første dag - så den vil nok sige 4+2.

Det har jeg nemlig allerede omkring dag 14. Men altså det er jo et lukus-problem. Det er bare rart nok at vide. Den siger at jeg er 3+3 i dag. Det passer ca. med min egen udregning. Jeg må vente i spænding på om mens kommer (det gør den forhåbentlig ikke )

Anmeld

12. juni 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Det har jeg nemlig allerede omkring dag 14. Men altså det er jo et lukus-problem. Det er bare rart nok at vide. Den siger at jeg er 3+3 i dag. Det passer ca. med min egen udregning. Jeg må vente i spænding på om mens kommer (det gør den forhåbentlig ikke )

Ja selvfølgelig! Jeg ville under alle omstændigheder vente til den dag man forventer mens. Det er fjollet at spilde en test, hvis man får mens dagen efter!

Jeg krydser fingre for, at den er der!  

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Ja selvfølgelig! Jeg ville under alle omstændigheder vente til den dag man forventer mens. Det er fjollet at spilde en test, hvis man får mens dagen efter!

Jeg krydser fingre for, at den er der!  

Ja nemlig Så kan de tests hurtigt få ben at gå på

Tak skal du ha' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.