Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
faldt lige over denne side, hvis nogen sku mangle noget, eller ha noget de gerne vil forære væk:
www.afhent.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone Jakobsen skriver: faldt lige over denne side, hvis nogen sku mangle noget, eller ha noget de gerne vil forære væk: www.afhent.dk
smart !
men så bliver jeg lidt forvirret over at adressen, er min gamle nabo?
Sikke smart det er
FrkZier skriver: smart ! men så bliver jeg lidt forvirret over at adressen, er min gamle nabo?
hvilken adresse?
jeg har først lige fundet siden, så har ikke kigget nærmere på den
AalborgPigen skriver: Sikke smart det er
ja synes ideen var rigtig god, men ku se at der ikke er ret mange brugere derinde. derfor jeg smed den ind her.
Lone Jakobsen skriver: hvilken adresse? jeg har først lige fundet siden, så har ikke kigget nærmere på den
den adresse der står helt nederst i bunden sådan som i firmaets kontakt oplysnigner
FrkZier skriver: den adresse der står helt nederst i bunden sådan som i firmaets kontakt oplysnigner
okay... jamen kan det ikke være at din gamle nabo har startet siden?
Lone Jakobsen skriver: okay... jamen kan det ikke være at din gamle nabo har startet siden?
det må det jo næsten være.. blev bare helt forvirret
tænkte: ej hvor sjovt det lige ved mig.. nej vent.. hvad.. den adressse kender jeg da
FrkZier skriver: det må det jo næsten være.. blev bare helt forvirret tænkte: ej hvor sjovt det lige ved mig.. nej vent.. hvad.. den adressse kender jeg da
ja det kan jeg da egentligt godt forstå
kender som sagt ikke siden. synes bare ideen bag den er rigtig god.
Lone Jakobsen skriver: ja det kan jeg da egentligt godt forstå kender som sagt ikke siden. synes bare ideen bag den er rigtig god.
det er en skide smart ide!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128