Er den begyndende bækkenløsning?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.120 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Fru.Mäes <3

... Som jeg har symptomer på?!

- Ondt i lænden!

- Ondt nederst i ryggen!

- Ondt ned i bag låret i begge ben!

- Ondt ned i ballerne!

- Ondt i siderne, ved hoften!

+ Jeg bliver nød til at ligge ned i løbet af dagen og her sindssygt svært at komme op igen. Osse når jeg sidder i sofa'en har jeg MANGE smerter nederst i ryggen + mine baller når jeg skal rejse mig..

Hjælp mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

OktoberMor

Fru.Mäes <3 skriver:

- Ondt i lænden!

- Ondt nederst i ryggen!

- Ondt ned i ballerne!

+ Jeg bliver nød til at ligge ned i løbet af dagen og her sindssygt svært at komme op igen. Osse når jeg sidder i sofa'en har jeg MANGE smerter nederst i ryggen + mine baller når jeg skal rejse mig..

Hjælp mig 

Hej med dig.  

Jeg har fået konstateret bækkenløsning desværre og jeg kan da huske de ting du skriver, måske mine symptomer er nogen du kan nikke genkende til?

1.Jeg havde meget ondt ved trekantsområdet, mine baller, lår og ben gjorde simpelthen så ondt, hvis jeg sad i sofaen og ville op af sofaen, så skulle jeg gøre det sådan i etaper, hver gang man bare rykkede sig eller stod stille så rykker det sådan i en, og det er en følelse af at knoglerne hænger fast i hinanden,

2. Hvis jeg lå ned, kunne jeg opleve at jeg ikke kunne rejse mig op igen, medmindre jeg igen gjorde dette i etaper. 

3. Smerten ved ballerne/lårene, føles som en kniv der bliver boret ind i en, og det niver så meget.

Hvis du kan genkende noget af dette så er det højt sansynlig det u har, men jeg ville nok anbefale dig at gå til lægen, de kan give dig svaret meget hurtigt, for hvis du bare ignorere det, så kan det blive noget slemt noget, som du kommer til at fortryde du ikke opdagede noget før, jeg går pt rundt med krykker i de dage hvor det er rigtig slemt. 

Men du får lige et  på vejen. 

Anmeld

12. juni 2012

Fru.Mäes <3

Hold nu OP!!

Kunne ligeså godt have været MIG der havde skrevet de punkter ned!!

Tror jeg vil prøve at ringe til lægen i morgen, og høre om hun har tid til en snak!!

For det tyder på at det MÅSKE faktisk er det der er begyndende!

Øv øv med dig at du skal rende rundt med krykker nogen dage, når det er aller værst!!

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Fru.Mäes <3 skriver:

Hold nu OP!!

Tror jeg vil prøve at ringe til lægen i morgen, og høre om hun har tid til en snak!!

Øv øv med dig at du skal rende rundt med krykker nogen dage, når det er aller værst!!

sys lige du skal få det tjekket for det kunne godt lyde sådan...

i altfald som de 2 bagerste led...

bækkenet har jo 3 led... jeg har bækkenløsning i alle 3... når man iogså har det i det forreste føles det lige som at du får jag ned i gennem skeden... viste til at starte med ik at det var derfor jeg fik de jag... men det gør dælemer nas...

Anmeld

12. juni 2012

OktoberMor

Fru.Mäes <3 skriver:

Hold nu OP!!

Ja, men hvis det er disse ting du oplever, så er jeg nød til at skrive desværre til dig..  Altså min læge var overbevidst om at det bare var smerter fordi at bækkenet var ved at åbne sig fordi der skal være plads til baby, men mit andet lægebesøg, sagde at så mange smerter kan ikke skyldes at bækkenet BARE rykker sig. 

Anmeld

12. juni 2012

morethanperfect

Fru.Mäes <3 skriver:

- Ondt i lænden!

- Ondt nederst i ryggen!

- Ondt ned i ballerne!

Hjælp mig 

Åhh stakkel ..

Det var nøjagtig sådan den begyndte med mig også ..

Nu kan jeg stort set ikke gå , pga. smerter

Anmeld

12. juni 2012

OktoberMor

morethanperfect skriver:

Åhh stakkel ..

Det var nøjagtig sådan den begyndte med mig også ..

Nu kan jeg stort set ikke gå , pga. smerter

Åh gud hvor jeg føler med dig!  Jeg er heldigvis blevet sygemeldt, men nogen dage hvor jeg har gået meget er det også bare helt forfærdeligt.. 

Anmeld

12. juni 2012

Tona

Fru.Mäes <3 skriver:

- Ondt i lænden!

- Ondt nederst i ryggen!

- Ondt ned i ballerne!

Hjælp mig 

Det kan det godt være symptomer på.

Tjeck evt denne gode side ud med masser af info på. Den hjalp mig meget. Håber det bedste for dig  

http://baekkenloesning.dk/?pid=1

Anmeld

12. juni 2012

Aabye

Jeg er så en af dem der har bækkenløsning i ALLE led.. 
Det gør monster ondt.. MEN.. Jeg blev så anbefalet et Throcanter bælte til gravide.. Hold nu op hvor det hjælper.. Det gør stadig ondt, men nu kan jeg rent faktisk bevæge mig igen.. Det er lykken.. Bæltet koster godt nok 638 kr.. Men det er alle pengene værd.. 

Jeg er så løs i mit bækken at der faktisk skurer mod hinanden når jeg går.. Og det ligesom klikker omme bagtil.. :s Det gør det ikke når jeg har bæltet på.. Det er så fantastisk..

Men snak med din læge.. Kan være han/hun sender dig videre til en fys.. Det var jeg i min første graviditet, og han gav mig nogle ting jeg skulle arbejde med.. I mit tilfælde virkede det så ikke

Anmeld

12. juni 2012

Fru.Mäes <3

lillemor92 skriver:

Ja, men hvis det er disse ting du oplever, så er jeg nød til at skrive desværre til dig..  Altså min læge var overbevidst om at det bare var smerter fordi at bækkenet var ved at åbne sig fordi der skal være plads til baby, men mit andet lægebesøg, sagde at så mange smerter kan ikke skyldes at bækkenet BARE rykker sig. 

Jeg er sikker på at min krop har det sådan her, fordi jeg fødte for under 2 år siden!

Så tror ikke min krop har haft tid til at komme sig ordentligt!! Vil ringe i morgen også håbe hun har tiden til mig.. Det er hvert fald træls det her!! Så er 15 uger ENDNU dælme længe!!

Kan osse mærke at jeg har problemer med at løfte på min 19 måneder gammel søn!! Men der må jeg altså bide tænderne sammen, for han SKAL op af sengen og ikke mindst ned af trappen..

Men hvor er det ØV altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.