Fru.Mäes <3 skriver:
... Som jeg har symptomer på?!
- Ondt i lænden!
- Ondt nederst i ryggen!
- Ondt ned i bag låret i begge ben!
- Ondt ned i ballerne!
- Ondt i siderne, ved hoften!
+ Jeg bliver nød til at ligge ned i løbet af dagen og her sindssygt svært at komme op igen. Osse når jeg sidder i sofa'en har jeg MANGE smerter nederst i ryggen + mine baller når jeg skal rejse mig..
Hjælp mig 
Hej med dig.
Jeg har fået konstateret bækkenløsning desværre og jeg kan da huske de ting du skriver, måske mine symptomer er nogen du kan nikke genkende til?
1.Jeg havde meget ondt ved trekantsområdet, mine baller, lår og ben gjorde simpelthen så ondt, hvis jeg sad i sofaen og ville op af sofaen, så skulle jeg gøre det sådan i etaper, hver gang man bare rykkede sig eller stod stille så rykker det sådan i en, og det er en følelse af at knoglerne hænger fast i hinanden,
2. Hvis jeg lå ned, kunne jeg opleve at jeg ikke kunne rejse mig op igen, medmindre jeg igen gjorde dette i etaper.
3. Smerten ved ballerne/lårene, føles som en kniv der bliver boret ind i en, og det niver så meget.
Hvis du kan genkende noget af dette så er det højt sansynlig det u har, men jeg ville nok anbefale dig at gå til lægen, de kan give dig svaret meget hurtigt, for hvis du bare ignorere det, så kan det blive noget slemt noget, som du kommer til at fortryde du ikke opdagede noget før, jeg går pt rundt med krykker i de dage hvor det er rigtig slemt. 
Men du får lige et
på vejen.