Nuva-Ring - Spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Emily2012<3

Ja så kommer der lige et spørgsmål omkring Nuva-ringen.

Jeg satte den op for FØRSTE gang den 30/5 da jeg begyndte at bløde, og dagen idag bløder jeg stadig.. Er det normalt?

Jeg synes det er mystisk.. Om aftenen er det brunt, men så om morgenen når jeg står op og der er gået lidt tid, så er det frisk blod igen..

Jeg synes det er længe at gå med sin mens.. :/

Nogen som har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

FrkZier

Emily2012<3 skriver:

Ja så kommer der lige et spørgsmål omkring Nuva-ringen.

Jeg satte den op for FØRSTE gang den 30/5 da jeg begyndte at bløde, og dagen idag bløder jeg stadig.. Er det normalt?

Jeg synes det er mystisk.. Om aftenen er det brunt, men så om morgenen når jeg står op og der er gået lidt tid, så er det frisk blod igen..

Jeg synes det er længe at gå med sin mens.. :/

Nogen som har prøvet det samme?

da jeg satte min første op, blødte jeg noget der ligner 1½-2 uger

og mit blod var MEGET mærkere end det plejede!

Anmeld

12. juni 2012

Emily2012<3

FrkZier skriver:

da jeg satte min første op, blødte jeg noget der ligner 1½-2 uger

og mit blod var MEGET mærkere end det plejede!

Okay.. Så det er meget normalt?

Jeg synes bare det er mystisk når det næsten forsvinder om aftenen, og så dagen efter er friskt igen.. 

Anmeld

12. juni 2012

FrkZier

Emily2012<3 skriver:

Okay.. Så det er meget normalt?

Jeg synes bare det er mystisk når det næsten forsvinder om aftenen, og så dagen efter er friskt igen.. 

det håber jeg da det er hehe..

men altså min læge sagde at jeg godt kunne forberede mig på en lang mens. og ja, den fik jeg så også

jeg kunne nogen gange gå næten en hel dag uden at bløde, og så lige pludelig BUM så blødte jeg igen

Anmeld

12. juni 2012

Emily2012<3

FrkZier skriver:

det håber jeg da det er hehe..

men altså min læge sagde at jeg godt kunne forberede mig på en lang mens. og ja, den fik jeg så også

jeg kunne nogen gange gå næten en hel dag uden at bløde, og så lige pludelig BUM så blødte jeg igen

OKay.. Mærkeligt at det er sådan bare fordi man sætter sådan en op.. Menjeg må jo bare vente og se tiden an..

Anmeld

12. juni 2012

FrkZier

Emily2012<3 skriver:

OKay.. Mærkeligt at det er sådan bare fordi man sætter sådan en op.. Menjeg må jo bare vente og se tiden an..

ja det er lidt underligt, det må jeg give dig ret i - men så længe det virker, og ja.. det håber jeg da det gør

Anmeld

12. juni 2012

Emily2012<3

FrkZier skriver:

ja det er lidt underligt, det må jeg give dig ret i - men så længe det virker, og ja.. det håber jeg da det gør

Ja det håber jeg bestemt også de gør.. For ellers er det da godt nok mange penge der er spildt..

Anmeld

12. juni 2012

FrkZier

Emily2012<3 skriver:

Ja det håber jeg bestemt også de gør.. For ellers er det da godt nok mange penge der er spildt..

ja det må du da nok sige! - vi satser på de virker

Anmeld

12. juni 2012

SS82

Da jeg brugte dem blødte jeg ikke. Men jeg tror måske det kan være forskelligt lige som de og p- piller også kan være forskellige fra kvindetil kvinde. Men mon ikke du snart stopper med at bløde.

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

Jeg blødte helelr ikke så meget- men min læge havde også sagt det kunne være. Men det kun lige var de første gange ringen sku bruges. Kroppen ska lige vænne sig til det. 

Men der er nogle kvinder der ikke kan tåle disse ringe - så evt- snak med din læge om det er det rette valg for dig?

Men de er super gode - var træt af at huske p-pillerne hele tiden og blev så introduceret for ringen - brugte den her indtil jeg blev gravid. Super go opfindelse for os der glemmer de små piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.