Hvor stort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

SS82

Hvor stort eller retterE hvor mange kvadratmeter er jeres babys værelse. Vi har et rigtig egoist indrettet hus hvor der ikke er nogle børneværelser. Vi kan dog inddrage en fin "gang" som aldrig bliver brugt men det bliver ikke et super stort værelse. Og ja jeg ved godt de ikke behøver etværelse de første par år - men det behøver jeg  Vil så gerne indrette det. 

Og selvfølgelig skal spiren også først være der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Troldemommi

Jeg tror vores lille fis har omkring 10 km2 værelse, det er ikke så stort men total firkantet så er derfor nemt at indrette :-)

Monica

Anmeld

12. juni 2012

Mettefpigen

Uhh tror lukas værelse er 15-20 kvm og vil sige at jeg synes det er rart at han har sit eget værelse :-) så er der altid plads til hans ting og nemt at finde ud af hvad for nogle møbler man skal kigge efter til hans værelse når han begynder at bruge det :-)

Anmeld

12. juni 2012

PernilleogLouis

det er 8 så ikke stort vi har bygget en hems så han har mere plads at lege på:

Anmeld

12. juni 2012

Hvem?

Slott skriver:

Hvor stort eller retterE hvor mange kvadratmeter er jeres babys værelse. Vi har et rigtig egoist indrettet hus hvor der ikke er nogle børneværelser. Vi kan dog inddrage en fin "gang" som aldrig bliver brugt men det bliver ikke et super stort værelse. Og ja jeg ved godt de ikke behøver etværelse de første par år - men det behøver jeg  Vil så gerne indrette det. 

Vi har li lavet helt ny 1. sal og drengene har hver deres værelse på 38 kvm hver med loft helt i kip

Anmeld

12. juni 2012

SS82

Monica P skriver:

Jeg tror vores lille fis har omkring 10 km2 værelse, det er ikke så stort men total firkantet så er derfor nemt at indrette :-)

Monica

Jeg tror det vi har at gøre godt med er lidt mindre. Men småt kan også være godt :0) 

Anmeld

12. juni 2012

SS82

Hvem? skriver:

Vi har li lavet helt ny 1. sal og drengene har hver deres værelse på 38 kvm hver med loft helt i kip

Hold op hvor lækkert :0) 

Anmeld

12. juni 2012

Pige2009

Slott skriver:

Lauras værelse er kun 8 m2, men hun vil stadig være, hvor jeg er og hun er altså 2 år og 8 mdr.

Anmeld

12. juni 2012

SS82

Baagøe skriver:

Lauras værelse er kun 8 m2, men hun vil stadig være, hvor jeg er og hun er altså 2 år og 8 mdr.

Ja og jeg ved også godt at de som sådan ikke har behov for et de førdte par år - men jeg synes nu de hører til og er hyggeligt. 

Anmeld

13. juni 2012

norenberg

Drengene har et hver på 20 kvm og er ved at lave et på 16 kvm ril datterwn hvor hun så får 8 kvm ekstra med hems hvor hun skal sove....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.