Ny på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2009

Annette

Hej Tina.

Velkommen i gruppen, dejligt at der er nye der tør komme med
Jeg har Oliver fra 04. Jeg er fraskilt ,men har en kæreste.

Her snakkes om stort og småt, glade nyheder og de mindre glade og en ting er sikkert der skal nok være nogen der svarer på dine indlæg

Knus Annette der er glad for at ha netmødrene til at læsse af på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Tina Andersen

Hej

og velkommen til Jeg har også været med fra starten eller dvs jeg startede først med at skrive da jeg havde født man var vel en anelse genert dengang.

Men jeg har Emil fra 29,03 04 og Sofie fra 21,05,08 håber at du bliver glad for at være en del af gruppen.

Det er bare den bedste der findes

kh endnu en Tina

Anmeld

1. maj 2009

JulieE

Hejsa!

Jeg vil da også gerne byde dig velkommen i vores gruppe. jeg er også en af de gamle som har været med siden efteråret 03
Jeg hedder Julie, er 30 år, gift med Lars og mor til Jacob 20.03.04 og Line 09.11.06.
Jeg kommer oprindelig fra Aalborg men er pga arbejde og en skøn mand havnet i Hvidovre uden for København. Lige pt er jeg ikke aktiv, men det skyldes mest af jeg er ved at færdiggøre min uddannelse som teatertekniker og derfor er omplantet til århus 3-5 om ugen... Men jeg vender frygteligt tilbage skulle jeg lige hilse og sige (også til jer andre tøser)

Knus fra
Julie

Anmeld

3. maj 2009

tumle81

Hejsa
Jeg er vel en af de gamle ;-)
Startede dengang ungerne var helt små i starten af 2004 :-)
Jeg har Victoria fra 160304 og Valdemar fra 130707 og er gravid med termin 271009
Jeg hedder Kathrina og er gift med Peter på vores 3. år, vi har lige haft en kæmpe krise, men klarede den heldigvis og er meget glade for at være sammen igen og endda med forøgelse på vej...
Vi bor til leje i en 3v i Køge, så vi har snart et seriøst plads problem!!
Jeg er sygeplejerske på ort kir på Køge sygehus og Peter er lige startet som sælger hos Søren Søgaard...
Knus Kathrina

Anmeld

5. maj 2009

Strack

Jeg må også helllere få sagt velkommen til

jeg er ikke gammel men har været med fra start hehe....

jeg er 28 år, er gift med Lars og har Mike fra 15 marts 2004 og Mia fra 5 septemper 2005, vi bor i Sakskøbing på lolland.

men bare "føl dig hjemme" der er altid plads til en til

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.