3D/4D scanning hvornår er det bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Moar2012

Ja der er nok 100 tråde med dette spørgsmål, men nu spørger jeg igen:-)

Hvornår er det bedst at få lavet sådan en scanning??

Jeg overvejer at få det lavet i uge 25+5 da jeg har tid den dag og manden kan komme med.. Meen bliver det gode billeder??

I må gerne ligge nogle af jeres billeder ind så jeg kan se hvordan de ser ud både omkring uge 25+5 men også gerne senere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Bak

Moar2012 skriver:

Ja der er nok 100 tråde med dette spørgsmål, men nu spørger jeg igen:-)

Hvornår er det bedst at få lavet sådan en scanning??

Jeg overvejer at få det lavet i uge 25+5 da jeg har tid den dag og manden kan komme med.. Meen bliver det gode billeder??

I må gerne ligge nogle af jeres billeder ind så jeg kan se hvordan de ser ud både omkring uge 25+5 men også gerne senere..

Uhh... Følger lige med her. Jeg har tid på torsdag (25+3), så jeg håber det er et godt tidspunkt Har læst, de fleste får det lavet mellem 25-30. uge. Hvis moderkagen er foranliggende er det vist bedst inden 28. uge.

Anmeld

16. juni 2012

Moar2012

anbo skriver:

Uhh... Følger lige med her. Jeg har tid på torsdag (25+3), så jeg håber det er et godt tidspunkt Har læst, de fleste får det lavet mellem 25-30. uge. Hvis moderkagen er foranliggende er det vist bedst inden 28. uge.

hvordan gik scanningen??

Anmeld

16. juni 2012

Bak

Moar2012 skriver:

hvordan gik scanningen??

Den gik fint Først ville hun ikke ligge rigtigt, så vi kunne ikke få et godt billede af ansigtet. Så blev jeg sendt ud en tur og så var vi heldige. I alt fik vi en times scanning og ca 70 billeder, hvoraf der var rigtigt mange gode. Min moderkage ligger foran, så jeg skulle ikke vente alt for længe med en 3D, helst ikke senere end 27-28. uge, så 25+3 var helt perfekt. Kan godt anbefale det, og jeg synes hun lignede en rigtigt baby og ikke bare en "alien"

Anmeld

16. juni 2012

MorDk

De fleste steder anbefaler de man får 3D scanning mellem uge 28-30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.