Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanjadamgaard skriver: Stort tillykke med din graviditet - glæder mig til at følge dig
Stort tillykke med din graviditet - glæder mig til at følge dig
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Snuffler25 skriver: Halløj halløj NU kan jeg endelig springe ud som GRAVID! Skal være mor til 2 og vores dejlige søn Nicolaj, skal være storebror Manden min og jeg har været til NF scanning idag og ALT var godt Termin er sat til 19 december og er 12+6 uger henne ( jeg troede selv jeg var 12+2 uger henne, så er rykket lidt ) Det var SÅ dejligt at se den lille og få at vide, at alt er som det skal være! Har været gravid en gang tidligere, men mistede det i januar ( har brugt siden her en del, som anonym skriver) -så det er en fantastisk stor lettelse at have en sund og rask levende baby i maven nu KÆRLIGSTMette - en utrolig glad pige
Halløj halløj
NU kan jeg endelig springe ud som GRAVID! Skal være mor til 2 og vores dejlige søn Nicolaj, skal være storebror
Manden min og jeg har været til NF scanning idag og ALT var godt Termin er sat til 19 december og er 12+6 uger henne ( jeg troede selv jeg var 12+2 uger henne, så er rykket lidt )
Det var SÅ dejligt at se den lille og få at vide, at alt er som det skal være!
Har været gravid en gang tidligere, men mistede det i januar ( har brugt siden her en del, som anonym skriver) -så det er en fantastisk stor lettelse at have en sund og rask levende baby i maven nu
KÆRLIGSTMette - en utrolig glad pige
Tillykke tillykke!!!
MortilElias2010 skriver: Hvor er det rørende! Hjertevarmt tillykke! Og velkommen ud af skabet
Hvor er det rørende! Hjertevarmt tillykke! Og velkommen ud af skabet
TAK
Kommer ud af skabet rigtigt IRL imorgen, når det meldes ud på job - wuhuu!
Muhmi skriver: Tillykke tillykke!!!
Årh tusind tak
AnneH skriver: Tillykke!!!!
Tillykke!!!!
hihi taaaak, det var en HAPPY besked
Snuffler25 skriver: Årh tusind tak
Det var da så lidt!! Det er jo bare så super med en familieforøgelse!!
Slott skriver: Tillykke hvor er det skønt
Tillykke hvor er det skønt
TUSIND tak
Miss BananaHammock skriver: jubiiii tillykke!
jubiiii tillykke!
Takker mange gange
Hvor er du sød, tak
Muhmi skriver: Det var da så lidt!! Det er jo bare så super med en familieforøgelse!!
Det føles HELT fantastisk!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128