Venninder søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Mist

Jeg søger veninder eller hvad man nu kalder det, til og spille med.. Spille veninder.. Er nok mere det korrekte ord.. 

Jeg spiller World Of WarCraft sammen med min mand.. Men det er sku lidt kedeligt kun og kende ham, eller dvs det er ikke kun ham jeg kender der spiller. Jeg kender da også et par af hans venner, men pointen er jeg gerne selv vil skabe nogen forbindelser.. Lære andre mennesker og kende.. 

Jeg spiller horde på bladefist.. Jeg har min egen guild, som jeg forsøger og lvl op, så der er mulighed for at guild members kan købe ting biiligt, eller ogås sælge items, m.m mere til guilden.. 

Det er en dansk guild. Da jeg ikke er så god til alt det der engelske pjat.. 

Jeg spiller blood Elf, hunter, priest, warlock, mage, paladin, warrior, og goblin shaman. 

Hvis nogen har lyst til og være real id venner så sig da endelig til eller har lyst til at join bladefist og min guild, så er du også velkommen til det.. 

Håber vi ses der ude.. 

/Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Eliza

norby skriver:

Jeg søger veninder eller hvad man nu kalder det, til og spille med.. Spille veninder.. Er nok mere det korrekte ord.. 

Jeg spiller World Of WarCraft sammen med min mand.. Men det er sku lidt kedeligt kun og kende ham, eller dvs det er ikke kun ham jeg kender der spiller. Jeg kender da også et par af hans venner, men pointen er jeg gerne selv vil skabe nogen forbindelser.. Lære andre mennesker og kende.. 

Jeg spiller horde på bladefist.. Jeg har min egen guild, som jeg forsøger og lvl op, så der er mulighed for at guild members kan købe ting biiligt, eller ogås sælge items, m.m mere til guilden.. 

Det er en dansk guild. Da jeg ikke er så god til alt det der engelske pjat.. 

Jeg spiller blood Elf, hunter, priest, warlock, mage, paladin, warrior, og goblin shaman. 

Hvis nogen har lyst til og være real id venner så sig da endelig til eller har lyst til at join bladefist og min guild, så er du også velkommen til det.. 

Håber vi ses der ude.. 

/Maria

Jeg spiller også, men det er desværre på en anden server og så er jeg / vi ally..

Tiden er desværre heller ikke hva den har været efter Maller kom til.. men inden det var jeg da GM i en lvl 25 raidguild 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.