Ved i hvad?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Janni.

Jeg er lige kommet hjem fra min første arbejdsdag.!  

Var til samtale i Fredags kl. 11.15. Omkring kl 13.30 ringede de at jeg kunne blive ansat som sommerferie afløser i 3 mdr.  

Jeg håber selvfølgelig at jeg kan få lov til at blive efterfølgende, men den tid, dén sorg. Lige nu er jeg bare mega glad og TRÆT.. 

Men hvor var det skønt at komme hjem og fortælle at jeg rent faktisk har OPLEVET noget idag! 

Min kæreste er jo førtidspensionist, så vi har gået op og ned af hinanden siden slutning af December 2010, hvor jeg blev fyret. 

Et glædes indlæg herfra som for engangs skyld ikke handlede om Silas. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

PeruBaby

Tillykke Det lyder super fedt med job. Også selvom det måske bare bliver nogle måneder. Kan godt forstå at du har brug for at komme lidt ud. Nogle gange får man lidt pip af bare at være derhjemme

Anmeld

12. juni 2012

Janni.

PeruBaby skriver:

Tillykke Det lyder super fedt med job. Også selvom det måske bare bliver nogle måneder. Kan godt forstå at du har brug for at komme lidt ud. Nogle gange får man lidt pip af bare at være derhjemme

Mange tak 

Åh ja, ikke fordi jeg har oplevet ret meget idag, men jeg har trods alt lidt nyt at komme hjem med. Dét er en fed fornemmelse.  

Min kæreste og jeg var virkelig ved at få pip af hinanden, jeg elsker ham - ingen tvivl om det. Det bliver bare for meget når man går op af hinanden 24/7.

Anmeld

12. juni 2012

AnneBJ

Hvor er det dejligt for dig/Jer!

Uanset hvor højt jeg elsker Jørn, så ville jeg få spat af at gå op og ned af ham i så lang tid!!

'er for de beholder dig efter sommerferien! 

Anmeld

12. juni 2012

Janni.

AnneBJ skriver:

Hvor er det dejligt for dig/Jer!

Uanset hvor højt jeg elsker Jørn, så ville jeg få spat af at gå op og ned af ham i så lang tid!!

'er for de beholder dig efter sommerferien! 

Tro mig, vi har også haft vores skænderi og mundhuggerier 

Det er til gavn for alle parter at jeg kommer ud og lave lidt andet. 

Men Silas havde kravlet rundt i alle rum til morgen for at sige godmorgen til mor.  Det er selvfølgelig også noget Silas skal vænne sig til. 

Jeg kørte hjemmefra kl. 5.50, skal møde kl 7. Og Silas står op omkring kl 7, så det var ikke muligt at vente på at den unge herre fik øjne. Og idag var han åbenbart træt, for Aksel måtte ind og vække ham. 

Anmeld

12. juni 2012

Mettemus

Tilykke!!! Hvor er det bare fedt. Krydser fingre for at de tilbyder dig en fast stilling når de har set hvor dygtig du er  

Anmeld

12. juni 2012

piadas

Kæmpe tillykke!

Hvor er det dejligt for dig - jeg ville også få spat, hvis jeg skulle gå op og ned af Serdar hver dag...tror jeg i hvert fald!

Anmeld

13. juni 2012

Janni.

Tilykke!!! Hvor er det bare fedt. Krydser fingre for at de tilbyder dig en fast stilling når de har set hvor dygtig du er  

Det håber jeg ihvert fald. Nu må vi se. Der er mange afløsere på stedet her i sommerferien. 

Og mange tak. 

Anmeld

13. juni 2012

Janni.

piadas skriver:

Kæmpe tillykke!

Hvor er det dejligt for dig - jeg ville også få spat, hvis jeg skulle gå op og ned af Serdar hver dag...tror jeg i hvert fald!

Mange tak. 

Jeg var også ved at få grå hår, og talte som en havnearbejder indvendigt ind imellem  

Nu går det fremad. Skønt..!!!

Anmeld

13. juni 2012

Sofia

Dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.