Damprenser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.469 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Hej tøser,

Jeg har længe overvejet at købe en damprenser til når gulvet skal vaskes. Jeg syntes at mine gulve er rigtig trælse, og lige meget hvor jeg skrubber så bliver de bare ikke rene.

Nu er der en lille ny på vej og ville derfor virkelig gerne have en damprenser, også mere fordi at jeg tror jeg kommer til at føle at der så bliver mere rent 

Har i en? Hvad syntes i om den? Og hvad er mærket og prisen på jeres? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Michael healer

Norman skriver:

Hej tøser,

Jeg har længe overvejet at købe en damprenser til når gulvet skal vaskes. Jeg syntes at mine gulve er rigtig trælse, og lige meget hvor jeg skrubber så bliver de bare ikke rene.

Nu er der en lille ny på vej og ville derfor virkelig gerne have en damprenser, også mere fordi at jeg tror jeg kommer til at føle at der så bliver mere rent 

Har i en? Hvad syntes i om den? Og hvad er mærket og prisen på jeres? 

Der findes jo mange forskellige slags damprenser

http://www.kelkoo.dk/ssc-146501-damprenser.html

Men jeg følger lige med, da vi måske også skal investere i en, så rart t vide hvad der er godt og hvad der er skidt

Anmeld

12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Michael healer skriver:

Der findes jo mange forskellige slags damprenser

http://www.kelkoo.dk/ssc-146501-damprenser.html

Men jeg følger lige med, da vi måske også skal investere i en, så rart t vide hvad der er godt og hvad der er skidt

Altså jeg tænkte noget i den her dur 

http://www.redcoon.dk/B229575-Montiss-CSM5714M_Damprensere?refId=kelkoodk&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Montiss%20CSM5714M%20-%20Damprenser%202-i-1,%20150

Noget der ikke fylder for meget, er enkel og simpel 

Anmeld

12. juni 2012

TeamRocket

Jeg kigger lige med :-)

Anmeld

12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

TeamRocket skriver:

Jeg kigger lige med :-)

Nåee, det er ikke kun mig der syntes at det ville være smart 

Anmeld

12. juni 2012

helle85

Norman skriver:

Altså jeg tænkte noget i den her dur 

http://www.redcoon.dk/B229575-Montiss-CSM5714M_Damprensere?refId=kelkoodk&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Montiss%20CSM5714M%20-%20Damprenser%202-i-1,%20150

Noget der ikke fylder for meget, er enkel og simpel 

ved du om den kan suge snavs op samtidig?

jeg følger også lige med da jeg længe har overvejet sådan en

Anmeld

12. juni 2012

MortilElias2010

Har også overvejet længe, den jeg vil have koster 999,-kr men da det er fra twins.dk/com og har set den på tv'et som reklame, har jeg ikke helt turde bevæge mig derhen endnu. Men den hedder H2O MOP X5 på twins. Vil have den i grøn!  

Den kan jo bruges til mug/skimmel, fedtrester, i bad, i køkkenet, gulvtæpper og trægulvet  

Anmeld

12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

helle85 skriver:

ved du om den kan suge snavs op samtidig?

jeg følger også lige med da jeg længe har overvejet sådan en

Nej det ved jeg ikke om den kan  Men det var nu heller ikke sådan en jeg ville have, så det ved jeg faktisk intet om. Ville bare have en der kunne rense mit gulv når det skulle vaskes 

Anmeld

12. juni 2012

Miin'Baby'Mus

MortilElias2010 skriver:

Har også overvejet længe, den jeg vil have koster 999,-kr men da det er fra twins.dk/com og har set den på tv'et som reklame, har jeg ikke helt turde bevæge mig derhen endnu. Men den hedder H2O MOP X5 på twins. Vil have den i grøn!  

Den kan jo bruges til mug/skimmel, fedtrester, i bad, i køkkenet, gulvtæpper og trægulvet  

Nej jeg tør heller ikke bare købe en. Hehe det var nu heller ikke prisen, men bare modellen på maskinen jeg syntes var rar.

Men det virker bare så praktisk i reklamerne  Og som sagt synts jeg bare ikke at mit gulv bliver rent lige meget hvor meget jeg skure 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.