Lalandia Rødbyhavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

Familien skal til Lalandia for første gang, vi er 2 voksne og 3 børn i alderen 7 år, 6 år og 17 mdr.

Det er vores første tur dertil, har kigget på deres hjemmeside og prøver at planlægge lidt.

Vi skal være afsted i 3 dage (med 2 overnatninger), havde i tankerne at vi skulle spise aftensmad ude aften nr. 2 og ellers så vidt muligt spise i huset.

Hvor mange penge vil I mene man skal bruge og der er jo ekstrem mange aktiviteter, hvordan planlægger man det bedst??
Hvad kan/skal man have med af mad/drikkelse?

Please help

Tak for jeres råd og svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

helle85

Anonym skriver:

Familien skal til Lalandia for første gang, vi er 2 voksne og 3 børn i alderen 7 år, 6 år og 17 mdr.

Det er vores første tur dertil, har kigget på deres hjemmeside og prøver at planlægge lidt.

Vi skal være afsted i 3 dage (med 2 overnatninger), havde i tankerne at vi skulle spise aftensmad ude aften nr. 2 og ellers så vidt muligt spise i huset.

Hvor mange penge vil I mene man skal bruge og der er jo ekstrem mange aktiviteter, hvordan planlægger man det bedst??
Hvad kan/skal man have med af mad/drikkelse?

Please help

Tak for jeres råd og svar

hvis i har leget et hus nede i lalandia så er der vist nogen af aktviterne der er gratis men det kan man vist se på deres hjemmeside.

og jeg syntes deres mad er dyrt derned hvis man skal spise på deres spisesteder.

ang mad og drikke så er der en butik i selve lalandia (mener det er en spar)

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Alletiders tak, Spar er ikke så dyr en butik

Anmeld

12. juni 2012

PernilleogLouis

Vi plejer at tag det meste med hjemmefra - ellers er der en lille Superbest dernede.

Det er ret dyrt at spise dernede - vi plejer denne ene dag at tag ud og spise frokost (pizzabuffet) - det er til at betale

Badeland og legeland er jo gratis og det er der min dreng bruger det meste af tiden - ellers var vi sidste gang ude og spille minigolf og bowle en enkelt time 

Anmeld

12. juni 2012

PernilleogLouis

og glemte at sige god tur - min dreng elsker lalandia

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

Vi plejer at tag det meste med hjemmefra - ellers er der en lille Superbest dernede.

Det er ret dyrt at spise dernede - vi plejer denne ene dag at tag ud og spise frokost (pizzabuffet) - det er til at betale

Badeland og legeland er jo gratis og det er der min dreng bruger det meste af tiden - ellers var vi sidste gang ude og spille minigolf og bowle en enkelt time 

Jeg havde også i tankerne at pakke en køletaske med rugbrød, og pålæg og den slags?

Jeg tror også vores unger vil ELSKE det.

Og tak.

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

er 3 dage for lidt??

Anmeld

12. juni 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

er 3 dage for lidt??

Vi plejer at tag 3 overnatninger (et af de der tilbud tirsdag-fredag) - jeg vil helt sikkert mene 2 overnatninger ville være for lidt for os 

Tiden går jo så stærkt og man har jo alligevel først huset fra kl 15 også er den dage jo hurtigt gået

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

Vi plejer at tag 3 overnatninger (et af de der tilbud tirsdag-fredag) - jeg vil helt sikkert mene 2 overnatninger ville være for lidt for os 

Tiden går jo så stærkt og man har jo alligevel først huset fra kl 15 også er den dage jo hurtigt gået

Okay, det var sent, ja..

Det kan da godt være vi skal se på en ekstra overnatning

Tænker også med alle de aktiviteter, hvordan man skal nå det hele

Anmeld

12. juni 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Okay, det var sent, ja..

Det kan da godt være vi skal se på en ekstra overnatning

Tænker også med alle de aktiviteter, hvordan man skal nå det hele

Ja lige præcist Tror I vil blive glade for en ekstra overnatning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.