MorDk skriver:
Lyder som en god idé. Kæresten prøver også at komme med flere forelsag... men jeg er bare sådan rigtig *suk- det gider jeg ikke humør* Men jeg burde tage mig lidt sammen. Det har dog været liiidt bedre idag end de sidste dage... men ihhh det går mig på. Specielt fordi jeg kan mærke at stemningen mellem min kæreste og jeg er sådan en smule anspændt! Han sagde til mig idag at han godt kunne mærke jeg ikke var på toppen og derfor holdt han med vilje en smule afstand. Og det er jo fair nok. MEN vi kvinder er sgu mærkelige... for så går vi bare der og venter på han kommer og lægger armene om en og siger man er gudeskøn osv. MEN hallo... hvis man går og ligner en tikkende bombe... så kan jeg godt forstå han holder afstand. Tror ikke vi kvinder er så nemme 
Hehe, nej det kan vi godt blive enige om, vi kvinder er ikke nemme, slet ikke med alle de hormonere der bare venter på at sprænge inden i os.. 
Stakkels vores mænd, som bare vil være søde ved os, mens vi bare går og venter på at kunne råbe ad dem, jeg har fået øgenavnet "Terrieren" af min kæreste, han mener at jeg er som en hund man skal passe på med at stikke hånden hen til, for man ved aldrig hvornår jeg bider.
Men ja, prøv at gøre noget for dig selv, for hvis du selv lige gør lidt ekstra for at føle dig godt tilpas, så vil du også få et godt humør igen, dette gælder også hvis du ved der er noget som gør dig glad, så gør det
Anmeld