Søger brudekjole!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

bobbles

ja søger en brudekjole, meget gerne billig  jeg er ca en str 42. Men mit bryst mål er : 97, talje : 94 og hofte 100 cm.

Og det må meget gerne være en kjole der sidder lidt løst.

Bor i nordsjælland håber der er nogen der sidder inde med en rigtig flot kjole som de gerne vil af med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

bobbles

12. juni 2012

Holbæktrunten

Frøken Christiansen skriver:

ja søger en brudekjole, meget gerne billig  jeg er ca en str 42. Men mit bryst mål er : 97, talje : 94 og hofte 100 cm.

Bor i nordsjælland håber der er nogen der sidder inde med en rigtig flot kjole som de gerne vil af med

Hvad havde du forestillet dig af pris?

Anmeld

12. juni 2012

bobbles

Holbæktrunten skriver:

Hvad havde du forestillet dig af pris?

søger en billig til max 2000 kr

Anmeld

12. juni 2012

musse1

jeg har en her inde til salg  i str 44 koster 1600 ink underskørt  og er blivet renset, du kan jo gå ind og se om det kunne være noget for dig 

Anmeld

12. juni 2012

bobbles

musse1 skriver:

jeg har en her inde til salg  i str 44 koster 1600 ink underskørt  og er blivet renset, du kan jo gå ind og se om det kunne være noget for dig 

den er rigtig sød  hvor kan den evt prøves?

Anmeld

12. juni 2012

Ploffer

Jeg har denne kjole, hvis det er noget??

Den er en str. 40/42

Selve kjolen er uden ærmer... det er en blonde bolero jeg har købt til fordi jeg ikke ville have bare arme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2012

bobbles

Ploffer skriver:

Jeg har denne kjole, hvis det er noget??

Den er en str. 40/42

Selve kjolen er uden ærmer... det er en blonde bolero jeg har købt til fordi jeg ikke ville have bare arme

den er rigtig sød  hvor kan man prøve den?

Anmeld

12. juni 2012

Ploffer

den er rigtig sød  hvor kan man prøve den?

Jeg bor på Amager

Jeg har skørt til den, men den kan også bruges uden skørt... Jeg tog skørtet af inden maden

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

har lige tjekket på dba - søgt på brudekjole 42 - og der kom så mange smukke kjoler frem  - fra under en tusse og op efter Der kan du være heldig at finde en Ville jeg selv gøre hvis vi en dag sku tage "skridtet"   Men lykke til med omstændighederne herligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.