Maven sidder langt nede (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.139 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

MorDk

Hej Piger!!

Andre, hvis manve også sidder rimlig langt nede? Min har siddet meget nede fra start nemlig. Og nu er der op til flere som har kommenteret det. Nogle tror den er sunket og det er liiiige op over... (har først termin 13.09.12) Hmm... sys egentlig også min mave var liiige sådan da jeg var gravid med min søn...! Har tjekket billeder... meeen måske den alligevel først begyndte at "hænge" længere nede da jeg var omkring uge 30? Åhh... håber alt er ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Mutti2B

Min har også været lav fra starten; det har folk i hvert fald kommenteret. Men nu er jeg heller ikke så høj så de ser jo alle sammen "ned" på min mave

Anmeld

12. juni 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Hej Piger!!

Andre, hvis manve også sidder rimlig langt nede? Min har siddet meget nede fra start nemlig. Og nu er der op til flere som har kommenteret det. Nogle tror den er sunket og det er liiiige op over... (har først termin 13.09.12) Hmm... sys egentlig også min mave var liiige sådan da jeg var gravid med min søn...! Har tjekket billeder... meeen måske den alligevel først begyndte at "hænge" længere nede da jeg var omkring uge 30? Åhh... håber alt er ok.

Yup !

Daniel sagde til mig i dag : Er din mave ikke sunket skat ?? 

Syns også selv jeg KUN mærker ham helt nede nu og ikke under ribbenene som for nogle uger siden 

Anmeld

12. juni 2012

MorDk

morethanperfect skriver:

Yup !

Daniel sagde til mig i dag : Er din mave ikke sunket skat ?? 

Syns også selv jeg KUN mærker ham helt nede nu og ikke under ribbenene som for nogle uger siden 

Bare mærkeligt for er jo ikke mere end uge 26+5?

Anmeld

12. juni 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Bare mærkeligt for er jo ikke mere end uge 26+5?

Det ER nemlig rigtig underligt .

Er selv kun uge 24 .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.