Blodprøve på 22. dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. april 2009

Pocha

Det er ved og være længe siden jeg har været inde på siden her, for jeg har prøvet og skulle lade være med og tænke på "projekt baby" hele tiden. Det er jeg så prøvet på i ca. 2 måneder nu, det har været svært, men det var heller ikke det der skulle til for og blive gravid.

Nå, denne gang har jeg så prøvet og købe nogen æg-løsningstest, og det viste sig så, at jeg rent faktisk havde æg-løsning 2 dage senere end jeg troede, så nu må vi se om det så bliver denne gang.

Jeg har samtidíg snakket med min læge, da det nu er et år siden jeg smed pillerne, og han sagde at jeg skulle komme og få taget en blod-prøve på 22. dagen i cyklus. Jeg fik så ikke lige spurgt om hvorfor det lige skulle være på 22. dagen, men jeg tænkte om der er nogen herinde der ved det?? Jeg skal derop mandag den 4. maj.. Så jeg kan selvfølgelig bare spørge der, men man er jo lidt nysgerrig..

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

baby2010

Hejsa,

jeg kender ikke lige svaret på dit spørgsmål, men det kan være fordi blodprøven kan se, om du på dette tidspunkt har haft ÆL?

Hov jeg kan se på datoen, at du har været til lægen, hvordan gik det så?

Anmeld

5. maj 2009

Pocha

Hejsa,

Ja, jeg var ved lægen igår.. og der blev taget 2 blodprøver, den ene skulle vise om jeg har haft ÆL, og den anden skal undersøge mit stofskifte, da lægen sagde at hvis man har for lavt stofskifte, så kan det være derfor man kan ha' svært ved og få børn. Jeg får desværre først svar om en uge...

Nå, men det kan selvfølgelig også vise sig og være spildt, da det jo (forhåbentlig) viser sig at jeg er gravid denne gang... Jeg kan teste om 2-3 dage... men kan næsten ikke vente med og gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.