Pusle udstyr: Samlet pakke med udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. juni 2012

morpåthurø

lottemusen skriver:

Hej igen.

Nu har jeg tænkt lidt over det og snakket med manden.
Jeg er kun interesseret i flece tæppet og juniorsengetøjet. Er du villig til at sælge det alene? Og hvad skal du i så fald have for det?
Det vil være super, hvis det  kan komme til kr. Værløse!

Det skal jeg lige tænke over til i morgen. Prisen vil i givet fald være 40 kr for tæppet og 50 kr for sengesættet. Men jeg tænker lige over det til i morgen så skal jeg give dig besked. Jeg havde jo håbet på at sælge det samlet.

/Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

lottemusen

LOUISEHOBRO skriver:

Det skal jeg lige tænke over til i morgen. Prisen vil i givet fald være 40 kr for tæppet og 50 kr for sengesættet. Men jeg tænker lige over det til i morgen så skal jeg give dig besked. Jeg havde jo håbet på at sælge det samlet.

/Louise

Det er bare i orden. 

Anmeld

22. juni 2012

morpåthurø

lottemusen skriver:

Det er bare i orden. 

Hej igen. Jeg har tænkt over det (undskyld for det sene svar) Jeg måtte lige tænke en ekstra gang over det.

Jeg var måske lige lidt hurtig med pris. Jeg vil rigtig gerne have 100 kr for junior sengesættet og fleecetæppet hvis du vil gå med til det? Hvis du vil give det så vil jeg gerne sælge det seperat.

Så giver jeg min mor det med hjem og så kan du hente det i Værløse efter 1. juli

/Louise

Anmeld

24. juni 2012

lottemusen

LOUISEHOBRO skriver:

Hej igen. Jeg har tænkt over det (undskyld for det sene svar) Jeg måtte lige tænke en ekstra gang over det.

Jeg var måske lige lidt hurtig med pris. Jeg vil rigtig gerne have 100 kr for junior sengesættet og fleecetæppet hvis du vil gå med til det? Hvis du vil give det så vil jeg gerne sælge det seperat.

Så giver jeg min mor det med hjem og så kan du hente det i Værløse efter 1. juli

/Louise

Altså 100 kr. i alt?  Det lyder fint. Du kan bare give mig din mors adresse og nummer, så kan jeg jo selv ringe og aftale med hende, hvornår jeg kommer og henter det.

Anmeld

28. juli 2012

morpåthurø

junior-sengesættet er solgt.  Resten sælges meget billigt. 225 kr.

Anmeld

6. august 2012

morpåthurø

LOUISEHOBRO skriver:

junior-sengesættet er solgt.  Resten sælges meget billigt. 225 kr.

Op

Kom med et bud. Der skal ryddes ud!

Anmeld

17. august 2012

morpåthurø

SOLGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.