Blodtryk+svimmel hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Kløver

Det Er ikke alarmerende, men ville nok råde dig til at slappe meget af, og ringe og rådføre med lægen i morgen
Og støttestrømper kan klart anbefales
Du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for det. Har selv haft ssf i begge mine graviditeter som har ledt til akut og semi akut kejsersnit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

sarahjylland

mukka88 skriver:

Hej piger.

Håber i kan hjælpe med nogle gode råd! 

Jeg er i uge 35+4 og var for 14 dage siden til læge hvor mit blodtryk var 141/90 hvad jo er højt, var så til tilvækstscanning en uge efter hvor det lå fint igen. Meeeen er simpelthen så mærkeligt svimmel i dag og har svært ved at fokucere med øjnene ( altså er ikke ved at dø´ , ) Har så lige målt mit blodtryk og det ligger på 143/89 og fik i lørdags pludseligt vand i ben og fødder. Nogle der har prøvet noget ligende ? jeg er lidt nervøs for svangerskabs forgiftning.

Ring til FG med det same

Anmeld

12. juni 2012

morbibi

mukka88 skriver:

Hej piger.

Håber i kan hjælpe med nogle gode råd! 

Jeg er i uge 35+4 og var for 14 dage siden til læge hvor mit blodtryk var 141/90 hvad jo er højt, var så til tilvækstscanning en uge efter hvor det lå fint igen. Meeeen er simpelthen så mærkeligt svimmel i dag og har svært ved at fokucere med øjnene ( altså er ikke ved at dø´ , ) Har så lige målt mit blodtryk og det ligger på 143/89 og fik i lørdags pludseligt vand i ben og fødder. Nogle der har prøvet noget ligende ? jeg er lidt nervøs for svangerskabs forgiftning.

Husk MASSER af væske/vand og fødderne op

Anmeld

12. juni 2012

Christina.78

Synes nu også du skal tage en ekstra snak med lægen/sygehuset..SSF kan udvikle sig så hurtigt..

MEN VÆSKE, VÆSKE, VÆSKE OG SLAP AF - AFLASTNING ER VIGTIGT!!!

Anmeld

13. juni 2012

Team Putte

mukka88 skriver:

Takker Det var faktisk dit inlæg der fik mig til at ringe til lægen Sååå Mange tak

Hvor dejligt!

Fik du så taget blodprøve og det hele? Er alt som det skal være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.