7+0 med blod i urinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

LauraL

Hej tøser...
Har lige været til første lægekonsultation idag og der fandt de spor af blodig urinen... Ikke noget jeg selv har kunnet se...
Men åh så bange jeg er.... Mistede i december så ønsker bare så inderligt den bliver siddende derinde denne gang...
Jeg skal komme med en ny urin prøve imorgen og så håber vi den ser bedre ud...
Spurgte mht tidlig scanning, men det ville han ikk henvise til...

Nogle er jer der har erfaringer med blod i urinen???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

FruK

Det har jeg ikke erfaring med - men mon ikke det nærmere tyder på noget blærebetændelse, end på noget med bebs?

De gange jeg har været til lægen med urinprøve, har de tjekket den for blærebetændelse, fordi det er vigtigt at få behandlet, når man er gravid. -Dog ikke farligt, så vidt jeg ved, hvis bare det bliver behandlet.

Håber alt er ok.

Anmeld

21. juni 2012

Missq4

LauraL skriver:

Hej tøser...
Har lige været til første lægekonsultation idag og der fandt de spor af blodig urinen... Ikke noget jeg selv har kunnet se...
Men åh så bange jeg er.... Mistede i december så ønsker bare så inderligt den bliver siddende derinde denne gang...
Jeg skal komme med en ny urin prøve imorgen og så håber vi den ser bedre ud...
Spurgte mht tidlig scanning, men det ville han ikk henvise til...

Nogle er jer der har erfaringer med blod i urinen???

Knus

ville bare lige høre hvordan det går med dig ?

Anmeld

22. juni 2012

LauraL

Missq4 skriver:

Hejsa... 

Hvor er du sød, tak for det... 

Det går heldigvis rigtig godt... Lægen lavede endnu en urin prøve med lidt mere blod i dagen efter... Så ville han tá blodprøve tors og mandag for at se hcg tal, men så længe kunne jeg ikk vente... Var så bange fordi jeg jo mistede sidst... Så vi betalte os til en tryghedsscanning sidste torsdag og så heldigvis det fineste hjerteblink... Åh sikke en lettelse... 

Der blev desværre også fundet en stor cyste på 8*9 cm og et par mindre på 3*4 cm, så dem skal der holdes lidt øje med... De ville kalde mig ind en uge tidligere til nakkefoldsscanning... Så nu venter vi spændt på om alt er som det skal være om en tre uger når vi skal afsted.....  

Kh Laura

Anmeld

22. juni 2012

Missq4

LauraL skriver:

Hejsa... 

Hvor er du sød, tak for det... 

Det går heldigvis rigtig godt... Lægen lavede endnu en urin prøve med lidt mere blod i dagen efter... Så ville han tá blodprøve tors og mandag for at se hcg tal, men så længe kunne jeg ikk vente... Var så bange fordi jeg jo mistede sidst... Så vi betalte os til en tryghedsscanning sidste torsdag og så heldigvis det fineste hjerteblink... Åh sikke en lettelse... 

Der blev desværre også fundet en stor cyste på 8*9 cm og et par mindre på 3*4 cm, så dem skal der holdes lidt øje med... De ville kalde mig ind en uge tidligere til nakkefoldsscanning... Så nu venter vi spændt på om alt er som det skal være om en tre uger når vi skal afsted.....  

Kh Laura

dejligt at den lille spire har det godt. men er da ked af at høre at du har cyster håber ikke det er noget slemt kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.