Halvejs :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Wuhuuuuuuu !!! - Jeg er nu halvejs i min graviditet ..

Hvor er det bare fantastisk at været gået ind i 2 trimester ..
MEn pludselig så kommer det os såå meget tættere på .. Men hvor jeg dog glæderm ig til at blive mor til 2 dejlige børn nu

Jeg skal til MD i morgen , og jeg håber sådan man kan se kønnet
Bare lige et glædes indlæg her fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Camillos

Mortil2tiloktober skriver:

MEn pludselig så kommer det os såå meget tættere på .. Men hvor jeg dog glæderm ig til at blive mor til 2 dejlige børn nu

jubiii DEJLIGT FOR DIG!  ja det er fantastisk .. held og lykke med Md en .. jeg tror du gemmer på en dreng?

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

jubiii DEJLIGT FOR DIG!  ja det er fantastisk .. held og lykke med Md en .. jeg tror du gemmer på en dreng?

Tusind tak ..

heeeh det er utroligt som folk tror jeg gemmer på en dreng - men i ahr sku nok ret og det er skam os helt fint

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Tusind tak ..

heeeh det er utroligt som folk tror jeg gemmer på en dreng - men i ahr sku nok ret og det er skam os helt fint

Jeg ved ikke har ikke set din mave .. Men altså det er en fornemmelse.. men jeg kan sagtens tage fejl .. .. Uhh det bliver spændende :. og Ja uanset hvad man venter er man vel altid lige lykkelig så længe barnet er velskabt..

Anmeld

12. juni 2012

Moar2011

Hvor er det bare dejligt at høre .. Er du ikk os spændt på at blive mor til to ?

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

Jeg ved ikke har ikke set din mave .. Men altså det er en fornemmelse.. men jeg kan sagtens tage fejl .. .. Uhh det bliver spændende :. og Ja uanset hvad man venter er man vel altid lige lykkelig så længe barnet er velskabt..

Familien og jeg selv tror os selv det bliver en dreng . såå det gør det nok

Jo jeg er skam lykkelig for at graviditeten bare er gået så godt indtil videre som den er ..

Jeg er hele 2 uger længere nu og uden en sygemeldigng som første gang Det er da dejligt dog har jeg et bækken som er begyndt at brokke sig i højeste grad ..

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre .. Er du ikk os spændt på at blive mor til to ?

Jooo virkelig virkelig virkelig meget , jeg er utrolig spændt på hvordan man lige får hverdagen op at kære i starten men ejg glæder mig helt enormt ..

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Familien og jeg selv tror os selv det bliver en dreng . såå det gør det nok

Jo jeg er skam lykkelig for at graviditeten bare er gået så godt indtil videre som den er ..

Jeg er hele 2 uger længere nu og uden en sygemeldigng som første gang Det er da dejligt dog har jeg et bækken som er begyndt at brokke sig i højeste grad ..

Okay .. Jamen det er jo skønt! .. Det er noget møg med det bækken der... Min jordmor sendte mig til en Fysiotearapeut som gav mig nogle øvelser og lidt undervisning i hvorfor man har ondt og hvad man skal gøre for at forebygge det..Kan din ikke gøre det samme?

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

Okay .. Jamen det er jo skønt! .. Det er noget møg med det bækken der... Min jordmor sendte mig til en Fysiotearapeut som gav mig nogle øvelser og lidt undervisning i hvorfor man har ondt og hvad man skal gøre for at forebygge det..Kan din ikke gøre det samme?

Ja det er skønt

Jaa det er virkelig noget skidt , joo jeg har bare ikk lige fået taget mig sammen til at kontakte lægen . - Jeg var os til en fys sidst der fik jeg os en masse øvelser , de havde bare ikk rigtig nogen effekt sidst ..
Jeg prøver så viudt muligt at skåne mig selv så meget som muligt , men kan være svært med en krudt ugle på 17 måneder - og jeg vil os gerne røre mig lidt , ønsker helst ikk at ende på + 30 kg ...

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Ja det er skønt

Jaa det er virkelig noget skidt , joo jeg har bare ikk lige fået taget mig sammen til at kontakte lægen . - Jeg var os til en fys sidst der fik jeg os en masse øvelser , de havde bare ikk rigtig nogen effekt sidst ..
Jeg prøver så viudt muligt at skåne mig selv så meget som muligt , men kan være svært med en krudt ugle på 17 måneder - og jeg vil os gerne røre mig lidt , ønsker helst ikk at ende på + 30 kg ...

Nej self det kan jeg så godt forstå ..  bare det min lænd volder mig problemer og har intet barn endnu.. det også skidt.. så kan godt følge dig.. Puha! .. og nej man har ikke lyst til at tage +30 kg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.