Hvor sover baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor sover baby?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.603 visninger
30 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Linda-M

Jeg havde en idé om inden Morgan kom, at han helt klart skulle sove for sig selv i egen seng, men sådan er det ikke blevet...

Vi købte en tremmeseng og satte op ved min side og fjernede det ene gitter så det var nemt for mig at komme til, men det er ikke meget han har ligget der.

Han er præcis 4 uger nu, og ammes hver 2-3 time om natten. Jeg ender altid med at falde i søvn og vågner først når han vil spise igen, så når aldrig at lægge ham over til sig selv.

Jeg læste så denne artikel i dag og er nået frem til, at hvis man ser det på den måde, så er det jo godt for ham og så er det fint med mig at han sover hos mig, det er jo ret hyggeligt

Men altså - nu er jeg nysgerrig efter hvor jeres små sover?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

FruStolpe

Linda-M skriver:

Jeg havde en idé om inden Morgan kom, at han helt klart skulle sove for sig selv i egen seng, men sådan er det ikke blevet...

Vi købte en tremmeseng og satte op ved min side og fjernede det ene gitter så det var nemt for mig at komme til, men det er ikke meget han har ligget der.

Han er præcis 4 uger nu, og ammes hver 2-3 time om natten. Jeg ender altid med at falde i søvn og vågner først når han vil spise igen, så når aldrig at lægge ham over til sig selv.

Jeg læste så denne artikel i dag og er nået frem til, at hvis man ser det på den måde, så er det jo godt for ham og så er det fint med mig at han sover hos mig, det er jo ret hyggeligt

Vores datter sov fra dag 1 i sin egen tremmeseng som stod i soværelset hos mig.

Da hun var 6 mdr kom hun ind på eget værelse

Anmeld

12. juni 2012

An&Jo

Linda-M skriver:

Da min dreng var baby bleb han puttet i sin vugge, men når han så vågnede om natten kom han over til mig og fik mad, og så puttede vi videre sammen.. Han blev ikke lagt over i sin egen seng igen når han havde spist, for det var så hyggeligt at putte med ham..

Anmeld

12. juni 2012

Koen.

Vores store pige på 26 mdr sover på eget værelse nu, men indtil hun blev 2 år sov hun i vores seng Hun havde behov for den tryghed det gav hende og den skulle hun selvfølgelig have!! Men omkring de 2 år kom det helt naturligt for hende at hun var klar til at sove på eget værelse

Lillebror er os præcis 4 uger i dag her og han sover i liften inde ved os, ofte sover jeg det halve af natten i "amme-stolen"(lænestolen der har fået ny navn haha) fordi jeg falder i søvn når vi babser den om natten og han sover os bagefter så win win Han kommer os til at sove for sig selv engang, men igen først når han er klar

Anmeld

12. juni 2012

-Sigrid-

Linda-M skriver:

Jeg ammer også maaange gange i løbet af natten, så hun sover ved os

Gider ikke kæmpe 2-3 kvarter for at få hende til at sove selv om natten når hun lige bagefter (3-5 kvarter senere) skal op og have bab igen. Så hellere at hun ligger imellem os og prutter, og det er også det som for os føltes mest naturligt... Selvom far nok gerne ville have mor for sig selv om natten  

Anmeld

12. juni 2012

B&J

daniel sov i liften fra dag 1 af for jeg kan ikke sove med en baby ved siden af mig er bange for jeg ligger mig på ham.. så det gjorde jeg ikke... og der efter kom han i liften i tramme singen og fra liften til trammeseng med store senge rand

Anmeld

12. juni 2012

christina92

Jeg har en idé om at når prinsessen kommer til Oktober skal hun puttes i vuggen hver aften, men skal være velkommen til at ende i sengen hos farmand og jeg   På et tidspunkt skal hun da ind på eget værelse tænker efter en måned til halvanden når jeg har lært hende lidt at kende

Men igen, meget kan jo ændre sig når hun først kommer

Anmeld

12. juni 2012

Guldimaven

Her sover vores søn på 5 dage, hos mig og har gjort det lige fra den første nat..

Det er lettere når man skal amme, og så har jeg det også bedst..

Anmeld

12. juni 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Vores søn sover i vores seng, hvilket har har gjort fra dag 1, han skal selv have lov at sove hosos til han er klar til at sove alene, hvilket kommer naturligt en dag.

Anmeld

12. juni 2012

raca

vi lavede sengen så der var plads til baby...

dvs vi har en seng der er 2,3 bred... så der er plads til hele familie i den.. hvis børne har det behov...

men pt sover børne i hver deres seng i deres soveværelse..

og vi sover i vores kæmpeseng...

de sov begge ved os til de ca var 18mdr.. derefter var der en lang periode hvor de kom ind hver nat.. nu kommer de ikke ret tit ind...

men vi har ladet dem selv styre det, for jeg tror på mine børn godt kan mærke hvad de har brug for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.