Jeg gav min mand et blowjob!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Rikke&Liam skriver:

Fantastisk indæg. Omend det lidt intime enme.

Ja, jeg var lidt i tvivl, om det var noget, jeg kunne skrive om, men blev enig med mig selv om, at det var ikke så meget det seksuelle som det at nedbryde en grænse og have det så godt med det bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Zafir

Tillykke med sejren

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Dejligt med en god oplevelse - DU er sej

Tak

Anmeld

14. juni 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Nu bliver jeg helt nysgerrig Er det den kolde, prikkende følelse?

Nu er jeg jo ikke mand :-D men ved det også er den følelse at varm mund, og man så trækker vejret ind igennem munden og han oplever så samme virkning som vi får i munden når di hiver luft ind mens vi har viks/halls i munden.

altså en kølende virkning som er en direkte kontrast til det varme... Det er udover det svært at forklare hvad der sker..men manden vrider sig HVER gang :-D

Sisse

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Hvor er det godt gået  SUPER! 

Og dejligt at I begge kunne nyde det!!!

Anmeld

14. juni 2012

Miss-86

Nemesis skriver:

Dejligt at du har fået krydset sådan en svær grænse :-) Når du er klar på at udforske mere, så prøv at give et BJ med vicks/halls (du vælger selv smagen) SÅ skal du bare se løjer!

:-) Sisse

Eller med en isterning

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Jeg syntes simpelthen det er så sejt gået af dig! 

At du har overvundet din frygt stille og roligt, det må sku være et stort skridt, jeg syntes virkelig også at din kære mand skal have et klap på skulderen for at have levet med den byrde, han må også have været igennem rigtigt meget for din skyld 

Men når først man kan lide følelsen af at give det, man ser smilet og stjernerne i sin mands øjne, så kan man da ikke andet end at blive glad for det man har gjort, hvilket gør man får lyst til at prøve igen..

Super sejt gået af dig!

Anmeld

14. juni 2012

Moar2011

Du fadme sej 

Anmeld

14. juni 2012

AnonymAnonym

Anonym skriver:

Det er ikke en blæretråd. Jeg bliver nærmere helt flov over det her, men jeg har givet min mand vores første blowjob. Og sagen er, at det har været noget så længe undervejs, da vi nemlig har været sammen i 8 år. Derfor er det næsten flovt for mig.

Vi har simpelthen været sammen i 8 år og i går fik han sit allerførste blowjob!

Det er så stort for mig, men ikke ligefrem noget jeg bruser ud med over for mine veninder, så derfor er I mine 'ofre' Det har været en kæmpe overvindelse for en som mig, der i mange år har forbundet sex med noget skidt i min barndom. Jeg har altid været bange for at give mig hen og bliver tit enormt kritisk under sex. Jeg har bestemt ikke altid været sjov at sexe med.

Men det har været noget jeg har skullet arbejde med i mig selv. Min mand er meget forstående og tålmodig og vi har snakket meget om det, om hans ønsker, om mine hæmninger osv, så jeg har længe vidst, at det ikke har været optimalt. Jeg kan sagtens gå to uger uden sex. Han kan gå 3 dage, men det lader til at være mange pars situation. Han kan bare så tydelig mærke, hvis jeg ikke har lyst under sex og det sårer ham jo selvfølgelig. Jeg har nemlig ikke så nemt ved at bare 'tænde' på ham. Det er som om jeg skal søge ind i mig selv, ind i min egen krop og sind og finde  en stemning og holde den.

Jeg har flere gange forsøgt med et bj, men har aldrig kunnet fuldføre. Nederlag... for både ham og mig. Hvis jeg ikke har fundet 'min stemning' i hoved og krop bliver jeg bare kristisk overfor (ja, sorry) smag, lugt osv, og kan ikke fortsætte.

Men i går!!!!! Tror aldrig min mand har elsket mig så meget som i dag Og jeg troede virkelig ikke, at jeg ville blive så glad over at give et blowjob, men det var fantastisk! Jeg ville bare have ham og han blev ellevild over at mærke, hvor meget jeg havde lyst til ham. Min sexlyst er nemlig ikke drevet af ham, men af mig selv. Det er mig, der skal opbygge stemingen for mig selv og så kan jeg give af mig selv til ham. Jeg gave ham en overordentlig omgang og han sagde bagefter, at han aldrig havde mærket noget så fantastisk.... så det skal vel prøves igen.... meget snart

Er så glad for at have overvundet mig selv på det punkt! Blow all the way!

super godt!!! Ej hvor er jeg glad på dine/jers vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.