i dag skal den fjernes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

ophør af spiral. Hvornår kan man blive gravid? ja, der kan ved nogle præventioner godt rumme lidt tid, før det er ude af kroppen? men ang. en spiral - ved jeg ik om den frigir hormoner - som tager sin tid at komme af med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

ophør af spiral. Hvornår kan man blive gravid? ja, der kan ved nogle præventioner godt rumme lidt tid, før det er ude af kroppen? men ang. en spiral - ved jeg ik om den frigir hormoner - som tager sin tid at komme af med?

Du KAN blive gravid i første cykus uanset hvilken prævention du ophører med.

Fx havde jeg taget nogle af de stærkeste p-piller på markedet i 14 år, og blev gravid i første hug...

Anmeld

12. juni 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

Jeg fik fjernet min, og der gik ikke engang en måned før jeg stod med en positiv graviditetstest så man kan godt blive gravid i første forsøg. Jeg snød dog også lidt og tog ÆL-test hver morgen

Anmeld

12. juni 2012

MorDk

Jeg fik en positiv graviditetstest i 2. cyklus efter den var fjernet...

Anmeld

12. juni 2012

E.J.mor.

Anonym skriver:

hej

jeg fik min hormon spiral fjernet sidste år,og vi prøvet at blive gravide i 5 måneder og der skete ingenting,folk siger at det er et problem efter man har haft den hormon spiral.

men altså det kan da godt være at det går hurtigere for dig,det skal jeg ikke kunne sige,men nu havde jeg så os nogle andre komplikationer som gik ind og påvirket.

nu fik jeg så sat en hormon spiral op for 11 dage siden,da jeg vil have lavet et stort vægttab først.

så go for it

hilsen charlotte

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

okey tak for det piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.