Baby flytter fra højre til venstre side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så har jeg ramt de magiske uger 37 JAYY stort! 

Har haft en lidt urolig nat, hvor jeg har vendt og drejet mig en hel del mere end normalt og det har sagt nogle høje klik lyde nede fra mit bækken. Har så bare tænkt at det var pga min bækkenløsning.

Da jeg så var på wc omkring kl 4.30 opdager jeg at hun er flyttet fra den højre side af min mave over i venstre side af min mave. I alt den tid jeg har ku mærke hende har hun lagt med numsen/ ryggen ud til højre side, hovedet ned og har ik flyttet sig rundt på nogen måder. Min mave ser helt mærkelig ud, men jeg ka bedre få vejret, nu hun ik ligger og maser op i højre lunge

Men er det ik lidt sent hun begynder at flytte sig så meget rundt?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

lio

Min baby i mavsen rykkede og fra side til side - og tilbage igen i forrige uge som var 37.  

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

Det samme gør ham her også - mest om aftenen når jeg ligger ned i sengen og faktisk sku sove. Så møver han lige om på den anden side - og det gør skisme ondt - og maven ser helt underlig deform ud- samt det svier forneden. Så jo det er vist ganske normalt - eller det har jeg da bildt mig ind

Anmeld

12. juni 2012

EKBJ

StineW79 skriver:

Så har jeg ramt de magiske uger 37 JAYY stort! 

Har haft en lidt urolig nat, hvor jeg har vendt og drejet mig en hel del mere end normalt og det har sagt nogle høje klik lyde nede fra mit bækken. Har så bare tænkt at det var pga min bækkenløsning.

Da jeg så var på wc omkring kl 4.30 opdager jeg at hun er flyttet fra den højre side af min mave over i venstre side af min mave. I alt den tid jeg har ku mærke hende har hun lagt med numsen/ ryggen ud til højre side, hovedet ned og har ik flyttet sig rundt på nogen måder. Min mave ser helt mærkelig ud, men jeg ka bedre få vejret, nu hun ik ligger og maser op i højre lunge

Men er det ik lidt sent hun begynder at flytte sig så meget rundt?? Vh stine

Det gjorde Lucas også til aller sidst.. :-) 

- fik at vide på fødegangen at det var godt når de lå i venstre side fordi så var det nemmere at få dem ud 

Anmeld

12. juni 2012

StineW79

Laijona Äiti skriver:

Min baby i mavsen rykkede og fra side til side - og tilbage igen i forrige uge som var 37.  

Er lige gået i uge 37 i dag og hun har lagt på samme måde/ sted de siden uge 28. Hun har rumsteret rundt hele dage, og nu føles det nærmest som om hun ligger på tværs. Humm skørt!! Vh stine

Anmeld

12. juni 2012

StineW79

LotusCPH skriver:

Det samme gør ham her også - mest om aftenen når jeg ligger ned i sengen og faktisk sku sove. Så møver han lige om på den anden side - og det gør skisme ondt - og maven ser helt underlig deform ud- samt det svier forneden. Så jo det er vist ganske normalt - eller det har jeg da bildt mig ind

Hun har bare lagt på samme sted/ måde siden uge 28, så det mærker helt vildt mærkeligt at hun sådan rumster rundt på den måde! Føler nærmest at hun ligger på tværs nu. Har lige i dag haft en fornemmelse af at hun trykker mere nede i de private dele. Meget mærkeligt! Vh stine

Anmeld

12. juni 2012

StineW79

EKBJ skriver:

Det gjorde Lucas også til aller sidst.. :-) 

- fik at vide på fødegangen at det var godt når de lå i venstre side fordi så var det nemmere at få dem ud 

Uha så håber jeg godt nok hun ligger sig over i venstre side igen, for lige nu føles det mest af alt som om hun har lagt sig på tværs derinde. Hun har moslet rundt hele dagen. Meget mærkelig fornemmelse når hun har lagt på samme måde siden uge 28!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.