Tror nemlig også FB har dræbt gruppen her, og det er bareså skide ærgeligt :-(
Jeg ved faktisk ikke hvor lukket den er, men den KAN vel lukkes, og nu Zafir er boss herinde, sku' det jo ikke være noget problem.....
Jeg SAVNER jer virkelig at skrive med. Har min Netbabygruppe fra Tamica, vi har en "hemmelig gruppe" (total lukket og kan ikke findes ved at søge) på Facebook som vi skriver RIGTIG meget i (det er der min tid på FB går) ;o)
Den er ekstremt aktiv, vi er 29 medlemmer derinde, og hvis det var kunne vi jo lave en derinde også og lukke den helt? Menved ikke, er alle herinde på FB? Mener ikke Stine P er?
Susan: Jeg har lidt samme "problem" her med Filuca (og Milas for den sags skyld)... Piveri, jeg døjer det ikke... Her er det især Milas der bli'r ved og ved og ved og ved og ved!!! Vi er simpelthen ved at få spat ind imellem!!!
Filuca er blevet bedre men hun har altså visse problempunkter.... Fx oprydning.... Hvis vi be'r hende rydde op på værelset er fanden løs, og jeg mener VIRKELIG løs!!!!!
Sidst hylede og skreg hun i næsten 2 timer, kyler rundt med sine ting, smider med sengetøjet, råber af de små og os og går fuldstændig amok (skal så siges oprydningen kunne tage 10-15 min), smækker med dørene og kyler ting ud på gangen...
Hun går i en eller anden form for "trance", vi kan SLET ikke nå ind til hende.... Hun raser og hyperventilerer så gal er hun.... Efter lidt tid, når hun har raset længe nok ignorerer vi hende totalt og efter lidt tid igen går vi derind og sidder bare inde hos hende på en stol (er et must hun er faldet til ro der) og så er hun til at snakke med...
Vi kan IKKE få hende ned fra det gear der mens hun er i det... Så det er et mareridt når hun får et af de flip, som heldigvis er ret sjældent, men skrækkeligt når det er her...
Så pt tester vi om det hjælper at der er let oprydning hver aften inden sengetid når hun alligevel pakker taske. Hun får evt en hånd med, men det er ikke et must... Og det virker til at gå ok nu.... Så håber vi bliver fri for flere af de udbrud.....
Derudover er hun helt fantastisk dygtig i skolen, læser, skriver og regner simpelthen så godt og hun elsker det
)
Hun er sød til at hjælpe herhjemme, tager gerne Tamica og leger med hende hvis jeg lige laver mad eller lign, dækker bord, hjælper med mad, bage osv
)
Men det værste ord i hendes hoved er uden tvivl "oprydning"