Haiiiiiiii! :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Tina2

Er der nogen der bruger den her gruppe mere??? )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

JulieE

Tina2 skriver:

Er der nogen der bruger den her gruppe mere??? )

Jeg er her.... Men får godt nok ikke skrevet meget herinde mere  

Anmeld

13. juni 2012

lene

er her også, men får heller ikke skrevet så meget

Anmeld

23. juni 2012

tumle81

Næh ikke rigtig desværre...

Vi havde ellers en super fantastisk gruppe med alle vores dejlige 04 børn, så synes det er rigtig ærgerligt den bare er gået helt kold!

Der er da stadig ting der rører og bevæger sig hjemme hos os!!!

Knus Kathrina

Anmeld

25. juni 2012

Tina2

Ja, jeg har det på samme måde, Kathrina, bare så pisse ærgeligt gruppen er helt dø, når den har holdt så længe :-((((((

Sku' vi ikke prøve at gi' den en skalle og få skrevet lidt igen, eller gider I ikke det?

Ku' da også være fedt snart at ses igen, det' da for længe siden! 

Anmeld

25. juni 2012

HelleBelle

Jeg er her også :0) men glemmer at kigge herind kunne jo ændres hvis der skete noget .

Skal lige vide hvor lukket den er? der er af og til noget jeg gerne vil dele med dem jeg kender men ikke alle andre.....

Anmeld

25. juni 2012

Susan1978

Ja jeg kunne til tider også godt bruge nogen at sparre med, jeg synes sgu ik altid Ea er lige nem. har fundet ud af at Ea er det man kalder et særligt sensitivt barn. det er ret svært for mig at håndtere, jeg har en tærskel der ikke tåler eller gider ret meget piveri i længere tid... og din kan virkelig trække den i langdrag. 

Jeg kan nævne et eksempel: sidste uge da vi var på ferie i hvide sande , tager min mor og alle ungerne ned til stranden en dag, hvor vejret er med os. Jeg køber et sandsæt til dem alle sammen, så alle odds er gode. det går også smadder godt indtil at min nevø skal tisse og min mor siger han bare skal gøre det i vandet. Ea flipper helt ud, jeg mener virkelig flipper ud.. Nu har vi ødelagt hele hendes liv og hun kunne aldrig mere bade i vandet nogen sinde osv osv . Hun hylede i 1 1/2 time, og ville bare hjem. Jeg synes dog ikke hun skulle bestemme det. Drengene havde det så sjovt. Det er sådanne små dumme ting det kan vælte hele hendes verden. 

Puha det er altså lidt hårdt for mig, som hader folk der piver... 

Er der andre ud over Fie, (hun har hjulpet mig med læsestof) der har sådanne børn? 

Derud over har i det ellers godt ? Jeg tror lidt at facebook har dræbt gruppen.. Men som i siger, hvis vi virkelig vil, så kan den godt komme op at køre igen.. Ellers skal vi bruge vores facebook gruppe... Så skal man kun bruge et sted! 

Mht at ses, så er jeg klar.. :-) 

Anmeld

25. juni 2012

Tina2

Tror nemlig også FB har dræbt gruppen her, og det er bareså skide ærgeligt :-( 

Jeg ved faktisk ikke hvor lukket den er, men den KAN vel lukkes, og nu Zafir er boss herinde, sku' det jo ikke være noget problem.....

Jeg SAVNER jer virkelig at skrive med. Har min Netbabygruppe fra Tamica, vi har en "hemmelig gruppe" (total lukket og kan ikke findes ved at søge) på Facebook som vi skriver RIGTIG meget i (det er der min tid på FB går) ;o)

Den er ekstremt aktiv, vi er 29 medlemmer derinde, og hvis det var kunne vi jo lave en derinde også og lukke den helt? Menved ikke, er alle herinde på FB? Mener ikke Stine P er?

Susan: Jeg har lidt samme "problem" her med Filuca (og Milas for den sags skyld)... Piveri, jeg døjer det ikke... Her er det især Milas der bli'r ved og ved og ved og ved og ved!!! Vi er simpelthen ved at få spat ind imellem!!!

Filuca er blevet bedre men hun har altså visse problempunkter.... Fx oprydning.... Hvis vi be'r hende rydde op på værelset er fanden løs, og jeg mener VIRKELIG løs!!!!!

Sidst hylede og skreg hun i næsten 2 timer, kyler rundt med sine ting, smider med sengetøjet, råber af de små og os og går fuldstændig amok (skal så siges oprydningen kunne tage 10-15 min), smækker med dørene og kyler ting ud på gangen...

Hun går i en eller anden form for "trance", vi kan SLET ikke nå ind til hende.... Hun raser og hyperventilerer så gal er hun.... Efter lidt tid, når hun har raset længe nok ignorerer vi hende totalt og efter lidt tid igen går vi derind og sidder bare inde hos hende på en stol (er et must hun er faldet til ro der) og så er hun til at snakke med...

Vi kan IKKE få hende ned fra det gear der mens hun er i det... Så det er et mareridt når hun får et af de flip, som heldigvis er ret sjældent, men skrækkeligt når det er her... 

Så pt tester vi om det hjælper at der er let oprydning hver aften inden sengetid når hun alligevel pakker taske. Hun får evt en hånd med, men det er ikke et must... Og det virker til at gå ok nu.... Så håber vi bliver fri for flere af de udbrud.....

Derudover er hun helt fantastisk dygtig i skolen, læser, skriver og regner simpelthen så godt og hun elsker det)

Hun er sød til at hjælpe herhjemme, tager gerne Tamica og leger med hende hvis jeg lige laver mad eller lign, dækker bord, hjælper med mad, bage osv)

Men det værste ord i hendes hoved er uden tvivl "oprydning"

Anmeld

25. juni 2012

Heidimed lea

Rasmus er igennem en svær periode lige nu hvor han ofte bliver kedafdet og vredladen det kan være små ting som selen der driller i bilen lektiger eller andet.   han bliver så kedafdet vred og er svær og trøste.

men det virker mest som en periode. måske fordi han står midti at ville klare alt selv og så alligevel har brug for os.   han hader at tabe ansigt hvis noget ikke lykkes for ham.     måske er det alderen som er efter dem.

Anmeld

26. juni 2012

Fines mor

Susan1978 skriver:

Ja jeg kunne til tider også godt bruge nogen at sparre med, jeg synes sgu ik altid Ea er lige nem. har fundet ud af at Ea er det man kalder et særligt sensitivt barn. det er ret svært for mig at håndtere, jeg har en tærskel der ikke tåler eller gider ret meget piveri i længere tid... og din kan virkelig trække den i langdrag. 

Jeg kan nævne et eksempel: sidste uge da vi var på ferie i hvide sande , tager min mor og alle ungerne ned til stranden en dag, hvor vejret er med os. Jeg køber et sandsæt til dem alle sammen, så alle odds er gode. det går også smadder godt indtil at min nevø skal tisse og min mor siger han bare skal gøre det i vandet. Ea flipper helt ud, jeg mener virkelig flipper ud.. Nu har vi ødelagt hele hendes liv og hun kunne aldrig mere bade i vandet nogen sinde osv osv . Hun hylede i 1 1/2 time, og ville bare hjem. Jeg synes dog ikke hun skulle bestemme det. Drengene havde det så sjovt. Det er sådanne små dumme ting det kan vælte hele hendes verden. 

Puha det er altså lidt hårdt for mig, som hader folk der piver... 

Er der andre ud over Fie, (hun har hjulpet mig med læsestof) der har sådanne børn? 

Derud over har i det ellers godt ? Jeg tror lidt at facebook har dræbt gruppen.. Men som i siger, hvis vi virkelig vil, så kan den godt komme op at køre igen.. Ellers skal vi bruge vores facebook gruppe... Så skal man kun bruge et sted! 

Mht at ses, så er jeg klar.. :-) 

Hej Susan

Ea og Josephine minder om hinanden, Josephine kan tænde af på et øjeblik :-( Det er hårdt for os, og noglegange aner man simpelthen ikke hvad man skal stille op. Det er også som om, at hun meget gerne vil bestemme - alt, over alle osv.

Vi er begyndt at anvende time out på hende, og det har haft en god effekt. på hende. Men hvis du eller Fie har andre gode råd, så er jeg meget modtagelig.

Jeg er nok mest stemt for, at vi forsætter på Fjæs, da det er en lukket gruppe. Efter dårlige erfaringer vil jeg ikke skrive hvad som helst herinde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.