Hvornår kan jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Pigepånitten

Hej piger.

I lørdags endte jeg med at have ubeskyttet sex fordi kondomet røg af og vi ikke opdagede det. Nu står jeg så og tænker på hvornår jeg kan teste?

Og så noget andet... jeg plejer ikke at have sex uden kondom, men det skete så denne gang - nu bliver jeg ved med at være meget våd dernede? Er det fordi der stadig er lidt sperm derinde eller hvad?

Håber I har tid til at svare... 

Vh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

B&J

du kan sagtens være ekstra våd i nogle dage når du har sæd oppe i dig...

og jeg testede 14 dage over tid .... men vent med at se om din mens kommer som den plejer

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Pigepånitten skriver:

Hej piger.

I lørdags endte jeg med at have ubeskyttet sex fordi kondomet røg af og vi ikke opdagede det. Nu står jeg så og tænker på hvornår jeg kan teste?

Og så noget andet... jeg plejer ikke at have sex uden kondom, men det skete så denne gang - nu bliver jeg ved med at være meget våd dernede? Er det fordi der stadig er lidt sperm derinde eller hvad?

Vh.

du kan få fortrydelses piller du kan tage indtil 78 timer efter samlejet ?... skynd til på Apoteket?! ... 

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Camillos skriver:

du kan få fortrydelses piller du kan tage indtil 78 timer efter samlejet ?... skynd til på Apoteket?! ... 

Anmeld

12. juni 2012

Miss Church

Du kan stadig nå en fortrydelsespille

Ellers kan du teste om ca. 14 dage eller efter du skulle have mens. Bruger i "kun" kondom? Så ved du jo ca. hvor du er i din cyklus? Selvom man ikke må regne med "de sikre perioder" kan du jo se om der stor eller lille chance/risiko for at du kan blivet gravid. 

Anmeld

13. juni 2012

Pigepånitten

Miss Church skriver:

Du kan stadig nå en fortrydelsespille

Ellers kan du teste om ca. 14 dage eller efter du skulle have mens. Bruger i "kun" kondom? Så ved du jo ca. hvor du er i din cyklus? Selvom man ikke må regne med "de sikre perioder" kan du jo se om der stor eller lille chance/risiko for at du kan blivet gravid. 

Det var på det tidspunkt 13 dage siden jeg sidst havde mens...

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

Pigepånitten skriver:

Hej piger.

Vh.

det er normalt efter sex hvis han er kommet i dig at der de næste dage ind i mellem løber lidt sæd eller udflåd ud af dig..

du kan først teste 1-2 uger efter din mens sku ha været der..

istedet sku du måske ha overvejet en fortrydelses pille inden de 72 timer var gået.. bare et godt råd til en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.