regnslag til en tetunia klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Alexander&Lærke

Hej...

Jeg mangler i den grad et regnslag til vores klapvogn af mærket tetunia, jeg bruger i øjeblikket bare det jeg har til barnevognen men det er simphelhen så stort og blæser det lidt bliver det helt fyldt med luft så det bliver endnu større. 

Hvad har i til sådan en vogn og kan man få et til sådan en klapvogn?

Der fuldte godt nok et med vognen i sin tid, men det har jeg smidt ud da det blev helt sukket til når det regnet, ikke så sjovt eller rart for banet at sidder inde unden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Kongmulle

Mette&Alexander skriver:

Hej...

Jeg mangler i den grad et regnslag til vores klapvogn af mærket tetunia, jeg bruger i øjeblikket bare det jeg har til barnevognen men det er simphelhen så stort og blæser det lidt bliver det helt fyldt med luft så det bliver endnu større. 

Hvad har i til sådan en vogn og kan man få et til sådan en klapvogn?

Der fuldte godt nok et med vognen i sin tid, men det har jeg smidt ud da det blev helt sukket til når det regnet, ikke så sjovt eller rart for banet at sidder inde unden...

Jeg har et af mærket Emmaljunga til klapvogn. Det passer til den, for det er ikke lige så stort som til barnevogn

Anmeld

12. juni 2012

Alexander&Lærke

Kongmulle skriver:

Jeg har et af mærket Emmaljunga til klapvogn. Det passer til den, for det er ikke lige så stort som til barnevogn

tak, så er det måske sådan et man skal kigge efter..... for ja det behøver ikke være ligeså stort....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.