skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. april 2009

missKat

ajj hvor jeg bare lige trænger til luft...
er gået 3 dage over men desværrre ikke en positiv test her til morgen
jeg er bare SÅ skuffet lige nu.. og jeg lovede mig selv at holde fanen højt, men kan bare ikke komme uden om skuffelsen alligevel!!
troede den var god nok denne gang.
havde de vildeste underlivssmerter 5 dage efter ægløsning (både kæresten og jeg troede ægget satte sig fast der), har kvalme og tendens til ømme brystvorter.

hvor det bare gør så ondt, at den ikke var positiv. ØV ØV
jeg trode det så meget, at jeg lige havde planlagt den mest (synes jeg ) sjove måde at overraske min kæreste med at han skulle være far.

LUFT LUFT LUFT!!!
TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

charlottekri

missKat skriver:

ajj hvor jeg bare lige trænger til luft...
er gået 3 dage over men desværrre ikke en positiv test her til morgen
jeg er bare SÅ skuffet lige nu.. og jeg lovede mig selv at holde fanen højt, men kan bare ikke komme uden om skuffelsen alligevel!!
troede den var god nok denne gang.
havde de vildeste underlivssmerter 5 dage efter ægløsning (både kæresten og jeg troede ægget satte sig fast der), har kvalme og tendens til ømme brystvorter.

hvor det bare gør så ondt, at den ikke var positiv. ØV ØV
jeg trode det så meget, at jeg lige havde planlagt den mest (synes jeg ) sjove måde at overraske min kæreste med at han skulle være far.

LUFT LUFT LUFT!!!
TAK

bare rolig, der er da stadig håb, hvis du ikke har fået "tante Rosa" på besøg endnu. En hel uge efter jeg skulle have haft mens, testede jeg stadig kun meget svagt positiv... så det kan stadig være

Anmeld

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tror også stadig den er der!!
så synes ikke du skal afsløre din plan overfor manden helt endnu
Jeg krydser i hvert fald for dig!!
KNUS Caroline

Anmeld

28. april 2009

missKat

tak piger!!!
først luft og så opbakning - nu mangler jeg bare en positiv test, så bliver verden ikke bedre

ha en dejlig dag
knus

Anmeld

28. april 2009

linets

Min var også negativ selvom jeg var gået seks dage over, først positiv da jeg besøgte lægen en lille uge senere

Anmeld

28. april 2009

Lone Jakobsen

også her....
negativ de første par gange...og først på 5. dagen var den posetiv

Anmeld

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der kan sagtens gå længere tid før den er positiv

Jeg krydser!!!

Anmeld

28. april 2009

pernille_p87

Men hvis den ikk er positiv så må I jo bare prøve igen. Det sker altid når man mindst venter det. Min kæreste og jeg prøvede i et halvt år uden held. Så blev vi enige om at vi bare skulle glemme det, for jeg skulle snart starte i skole igen, og det var jo heller ikk sikkert vi kunne får børn.

En uge efter jeg var startet i skole havde jeg en positiv graviditetstest.
Så det skal nok komme.

Anmeld

28. april 2009

Baldwin

Hej

Jeg føler meget med dig, jeg er gået lidt over en uge over tid. Så jeg tog en test her til morgen og den var desværre negativ.. PIV

Jeg blev også meget ked af det og skuffet.. Ligeledes også min kæreste, da vi har prøvet i over 1 år og 3 mdr... Håber snart det lykkes os.. Da vi flytter her på fredag, ind i en større lejlighed.. Jubii

Jeg fingre for jer

Knus Nadia

Anmeld

28. april 2009

Baldwin

Jeg fingre for alle der prøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.