Min mand og jeg er inviteret til bryllupsfest på lørdag - de er for længst blevet gift men har ikke holdt festen. Det er min mands bror og min svigerinde der holder den. De er begge to nogen spasmagere og vil gerne have både sang, underholdning og diverse i forbindelse med festen - altså sjove indslag fra gæsterne og når de så gerne vil det og ønsker sig det - så er det da også det jeg vil sørge for de får.
Jeg har forsøgt lidt at skrive en sang på 'i en kælder sort som kul' melodien og første vers er nedskrevet..
Festen er uden børn, da de regner med at både de og deres gæster skal være løsslupne og dansede hele natten helst. Vi skal være i et forsamlingshus.
MEN jeg vil gerne byde ind med noget spas , jeg har ikke kendt dem så længe og det er først nu hvor de selv har fået en lille at vi er begyndt at tilbringe mere tid med dem og de er så super dejlige at være sammen med så vil også gøre dem glade og rørte.
MEN spas skal der være og nu er det I kommer ind i billedet.. Hvilke gode ideer har I som kan sætte de to som midtpunkt i en sjov forlystelse til festen...
Jeg vil sige at alt er åbent nu og så kan jeg snuppe det der kan lade sig gøre for mig at establisere 
Så fyr løs, hvad syntes I er sjovtog hvad ville I gerne selv have at sjov og ballade hvis det var j'er?
Har ikke nogen gamle billeder med dem og har ikke nogen anekdoter det har manden heller ikke lige... Såeh... Hjælp 
Anmeld