Fortælle man er gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Nolle

GUD HVOR JEG BARE TRÆT AF AT FOLK BLIVER SUR !! 

Kæresten og jeg har taget en besluting at vi ikke ville skrive på facebook, og sige til gud og hver mand, at vi skal have en til. Da vi synes det ikke noget alle skal blande sig i, og vi føler det er speciel ting som MIG OG HAM skal igemmen. Så derfor har vi kun lige fortalt det til folk vi er MEGET sammen med. 

Så har jeg lige en veninde jeg var sammen med i weekenden, møj hun blev sur over jeg ikke hade fortælt hende jeg var gravid. OG jeg hade fortælt de andre fælles veninder vi har før hende, ( Det skal lige sigs vi var ENGANG bedsteveniner, har ikke sankket eller vært sammen med hende over et halv år ) Og vores fælles veninder vi har sankker jeg med hver dag. 
Ander veninder er blevet rigtig pigesur over det.

Gud hvor jeg bare træt af det !
Eller jeg det os der forkert på den og ikke vile fortælle alle det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

FrkZier

Nolle skriver:

GUD HVOR JEG BARE TRÆT AF AT FOLK BLIVER SUR !! 

Kæresten og jeg har taget en besluting at vi ikke ville skrive på facebook, og sige til gud og hver mand, at vi skal have en til. Da vi synes det ikke noget alle skal blande sig i, og vi føler det er speciel ting som MIG OG HAM skal igemmen. Så derfor har vi kun lige fortalt det til folk vi er MEGET sammen med. 

Så har jeg lige en veninde jeg var sammen med i weekenden, møj hun blev sur over jeg ikke hade fortælt hende jeg var gravid. OG jeg hade fortælt de andre fælles veninder vi har før hende, ( Det skal lige sigs vi var ENGANG bedsteveniner, har ikke sankket eller vært sammen med hende over et halv år ) Og vores fælles veninder vi har sankker jeg med hver dag. 
Ander veninder er blevet rigtig pigesur over det.

Gud hvor jeg bare træt af det !
Eller jeg det os der forkert på den og ikke vile fortælle alle det? 

i bestemmer da helt selv om i vil fortælle det til gud og hver mand eller hvaf i vil!

Anmeld

11. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
FrkZier skriver:

i bestemmer da helt selv om i vil fortælle det til gud og hver mand eller hvaf i vil!

Anmeld

11. juni 2012

Bellas Mor

Det styrer du helt og holdent selv! Det er en privat og personlig ting - så selvfølgelig skal du ikke tage dig af hvad andre folk siger og tænker.

Du har ikke pligt til at fortælle nogen noget, før du føler dig klar.

Jeg fortalte det heller ikke over hverken facebook eller sms. Det er meget bedre at gøre det face to face. Så kan man også se deres reaktion

Anmeld

11. juni 2012

lio

Synes som sådan det er fint det i har valgt, for det har i jeres gode ret til at bestemme selv.  Det må veninden bare respektere, kan dog godt følge hende følelsesmæssigt.

Men jeg selv ser sådan på det, at hvorfor kun fortælle nogen og holde det hemmeligt for andre, det var jo for os en glædelig nyhed så ingen grund til at holde det tys tys. (har erfaringer med at nyheden alligevel går videre og så risikere at enten folk er kede af man ikke selv fortalte det eller man som gravid ikke selv får lov at fortælle nyheden).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.