Gave til pædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.852 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
En af pædagogerne i min søns vuggestue stopper, og jeg vil gerne købe en lille ting til hende.
Men er helt blank for ideer... kan I hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Sara.

Hvad med en lille rigtig lækker æske chokolade.... og måske en tegning / maleri fra din søn....

Anmeld

28. april 2009

charlottekri

hvad med en potteplante, der kan stå i stuen og minde hende om den tid med dit barn?? og som en anden skrev, så også en tegning eller noget dit barn selv har lavet

Anmeld

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg elsker selv at få en lille kurv med nogle lækre små kvalitetsting til madlavning - lidt spændende krydderier, en lille flaske god olie eller nogle små glas økologisk marmelade... Evt en lille kurv med nogle små prøver i?

Anmeld

28. april 2009

saxa

Giv hende en ordenlig spand at et kaffekrus at være... Det går lige i hjertet af en rigtig pædagog (læser selv til pædaGOK) hehe.. Ej.. Jeg hopper på Rosa's ide med kurven - og så noget personligt fra din lille søn...

Anmeld

28. april 2009

Mumto3

Da min søn holdt i sin vuggestue var der en pædagogmedhjælper jeg ønskede at give en lille ting. Jeg gav hende et par biograf-billetter til hende og hendes kæreste.

Anmeld

28. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tak for jeres rigtig gode ideer, vil helt sikkert bruge jeres svar til inspiration når jeg skal ud og købe gaven i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.