Råmælk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

christina92

åhh... Det er da meget sjovt og fint at det virker, men synes altså også det er lidt upraktisk at der er beyndt at komme løbe råmælk af og til.. Er jeg den eneste der står med mælkepletter på trøjen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

piadas

Jeps, indtil videre er du!

Jeg har heldigvis aldrig oplevet det under mine graviditeter - altså hvis jeg trykker et par gange, mens jeg står under den varme bruser, kan jeg godt trykke et par dråber ud, men ellers ikke...heldigvis for det må være halvtræls - sagt på godt jysk!

...og jeg har forresten ammet de tre store, så det har ikke haft noget at sige her ift. at kunne amme.

Anmeld

12. juni 2012

christina92

piadas skriver:

Jeps, indtil videre er du!

Jeg har heldigvis aldrig oplevet det under mine graviditeter - altså hvis jeg trykker et par gange, mens jeg står under den varme bruser, kan jeg godt trykke et par dråber ud, men ellers ikke...heldigvis for det må være halvtræls - sagt på godt jysk!

...og jeg har forresten ammet de tre store, så det har ikke haft noget at sige her ift. at kunne amme.

Hehe du har nemlig fuldstændig ret i at det er mega træls!!

Havde også håbet lidt på jeg ikke blev en af dem der fik det før hel hel til sidst eller slet ikke, men sådan er det jo  Så virker det da.

Men det er altså ikke hel praktisk når man meget af tiden går rundt i sportsBH fordi der er mest behageligt.

Anmeld

12. juni 2012

OktoberMor

christina92 skriver:

åhh... Det er da meget sjovt og fint at det virker, men synes altså også det er lidt upraktisk at der er beyndt at komme løbe råmælk af og til.. Er jeg den eneste der står med mælkepletter på trøjen?

Stakkels dig.. NEJ du er bestemt ikke den eneste der står med det problem, jeg har i ca 2 måneder nu, været plaget af det mest om natten heldigvis.  Men hvis jeg ikke sover med ammeindlæg og top på, så er der ca klatter på str et a4 ark, ud over hele sengen, og det er bare så vammelt, når først det størkner.

Men hva?. Så er vi da nogen der er klar på at amme til den tid, vi er da godt igang med at producere.  

Jeg prøvede så også en dag i badet, at vaske mine bryster hvor jeg fik klemt lidt for hårdt, så det sprøjtede bare over på den anden side. Ups!

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

christina92 skriver:

I er godt nok hurtige til at Producerer mælk de damer..

Hvis jeg fremprovokerer ved at trykke på brystet får jeg 1 lille dråbe.. ellers intet.. Men wow det tideligt med den mælk 

Anmeld

14. juni 2012

christina92

Camillos skriver:

I er godt nok hurtige til at Producerer mælk de damer..

Hvis jeg fremprovokerer ved at trykke på brystet får jeg 1 lille dråbe.. ellers intet.. Men wow det tideligt med den mælk 

vær du bare glad for det  Det er ikke lutter lagkage!

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

christina92 skriver:

vær du bare glad for det  Det er ikke lutter lagkage!

det tror jeg gerne 

Anmeld

17. juni 2012

christina92

Åhh lige en mælke update herfra!!!

Nu røg ammeindlæggene godt nok i. indtil nu har der kun dryppet lidt fra det ene brydt, og kun hen på aftenen, men nu er det begge bryster og har været galt næsten hele dagen! On/off

Betyder det så jeg skal gå med ammeindlæg fra nu af?

Anmeld

17. juni 2012

Chili

christina92 skriver:

Åhh lige en mælke update herfra!!!

Nu røg ammeindlæggene godt nok i. indtil nu har der kun dryppet lidt fra det ene brydt, og kun hen på aftenen, men nu er det begge bryster og har været galt næsten hele dagen! On/off

Betyder det så jeg skal gå med ammeindlæg fra nu af?

Det ville jeg da mene

Medmindre du vil have vådt tøj ??

Men jeg ved det ikke, kun et gæt, fra en første gangs gravid, der heldigvis ikke producere endnu !!!

Anmeld

17. juni 2012

christina92

Chili skriver:

Det ville jeg da mene

Medmindre du vil have vådt tøj ??

Men jeg ved det ikke, kun et gæt, fra en første gangs gravid, der heldigvis ikke producere endnu !!!

DEt jo også det jeg tænker??  Gider da ikke have pletter hverken i BH eller i trøjen! Og slet ikke nu hvor jeg går meget i sportsbh fordi det er mest behageligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.